جشنواره آش فرصتی برای رونق اقتصادی استان زنجان است

اقتصاد ایران: زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: جشنواره ملی آش و نمایشگاه صنایع‌دستی فرصتی برای برندسازی، رونق اقتصادی و جذب بیشتر گردشگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شهامی ظهر یکشنبه در نشست خبری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هیجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان، اظهار کرد: با توجه به برگزاری ۱۷ دوره جشنواره آش، این رویداد به معروف‌ترین و بزرگترین رویداد گردشگری استان زنجان تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید برگزاری جشنواره آش و نمایشگاه صنایع دستی آورده بیشتری برای استان به همراه داشته باشد، عنوان کرد: صرف برگزاری جشنواره آش و مسائل پیرامونی آن کافی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ادامه داد: برای برگزاری هرچه مطلوب این جشنواره باید اهداف بزرگ‌تری را مد نظر قرار داد و برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشت و حوزه خدمات و اقتصاد گردشگری توسعه داد.

وی جذب بیشتر گردشگر را یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره خواند و گفت: حضور تورهای گردشگری و علاوه بر آن تبلیغات گسترده رسانه‌ای می‌تواند به تحقق اهداف تعیین شده کمک کند و باید هم اهداف کوتاه‌مدت و هم اهداف بلندمدت را مدنظر قرار داد.

شهامی برگزاری این جشنواره را فرصت طلایی برای حضور گردشگران در این رخداد مهم فرهنگی دانست و افزود: تبلیغات گسترده رسانه‌های استان می‌تواند سهم بسزایی در تحقق اهداف این جشنواره داشته باشد، چراکه این برنامه صرفاً برای مردم شهر زنجان نیست و باید از نقاط مختلف کشور جذب گردشگر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شد تا این جشنواره به سمت خودکفایی مالی حرکت کند که امسال این مهم رخ داد و دیگر نیازی به حمایت و اعتبار دولتی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان یادآور شد: با همکاری دستگاه‌های بین بخشی تلاش شده است رفاه شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان تأمین، مشکل ترافیک به ویژه با افزایش پارکینگ‌ها رفع و تردد در این مسیر تسهیل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ