تخلف ۴ کارمند علوم پزشکی شیراز/ متخلفان به حبس و جریمه محکوم شدند

اقتصاد ایران: شیراز- مدیرکل بازرسی کل استان فارس گفت: تخلف ۴ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز احراز شد و افراد به یک سال حبس و پرداخت جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم اکرمی از کشف قاچاق ۲۱۵ هزار لیتر گازوئیل در فارس خبر داد و گفت: این مقدار در جایگاهی در استان وجود داشته است که تخلیه نمی‌شده و پس از رصد از این کار جلوگیری شد.

وی در ادامه به تسهیلات ارزی یک شرکت برای صادرات و واردات کالا اشاره کرد و افزود: این شرکت تسهیلات ارزی برای ورود کالا دریافت و به تعهدات خود عمل نکرده است، باید مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال را پرداخت کند.

اکرمی گفت: یکی دیگر از اقدامات بازرسی کل فارس جلوگیری از پخش ۱۱ هزار تن ذرت در حال فساد در استان فارس است که با ورود سازمان بازرسی استان از دسترس خارج و به کارخانه‌ای خارج از استان برای تهیه الکل منتقل شد.

بازرس کل استان به تخلفات در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره کرد و افزود: تخلف ۴ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز احراز شد و افراد به یک سال حبس و پرداخت جریمه محکوم شدند.

وی همچنین درباره آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش که در برخی مدارس به‌طور غیرقانونی مبالغ اضافی از والدین دریافت کرده‌اند شناسایی و تخلف آنان احراز شد.

بازرس کل استان فارس به مشکلات تأمین سوخت برای فارس از استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: استان فارس در تأمین سوخت در گذشته دچار چالش‌هایی بوده که پیگیری‌های لازم صورت گرفت و در حال حاضر یک سکو برای تأمین سوخت به فارس اختصاص یافته است.

اکرمی در ادامه به موضوع فرار مالیاتی پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۲، بازرسی‌ها نشان داد که یک شرکت تولیدی کالاها را از طریق تعاونی مسکن به فروش می‌رساند که از آن طریق مالیات پرداخت نکند، این شرکت از این طریق ۲۱ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی انجام داده است که با آن برخورد شد.

وی در پایان تصریح کرد: بازرسی‌های سرزده از مدارس و ترمینال‌ها بازخورد خوبی داشته و ما به نظارت بر مصوبات شورای شهر نیز ادامه خواهیم داد تا از اتلاف وقت و هزینه مقابله با تخلفات جلوگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ