اسرائیل با ترور اسوه‌های مقاومت به نابودی نزدیک شده است

اقتصاد ایران: رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن اسوه‌های مقاومت به نابودی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن محکومیت جنایات رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: بی‌شک این حجم از جنایات سبوعانه و نسل‌کشی دژخیمان صهیون در فلسطین و لبنان با حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب الله لبنان، نماد مقاومت و استکبارستیزی در جهان عرب است، اظهار کرد: ترور سید مقاومت نشانه عجز و استیصال استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت اسلامی و ایستادگی مردم مظلوم و قهرمان غزه و لبنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به محبوبیت و مقبولیت سیدحسن نصرالله در جهان اسلام، تاکید کرد: اثرگذاری سید مقاومت بعد از شهادت به مراتب بیش از حیات وی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رژیم ددمنش و کودک‌کش صهیونیستی با به شهادت رساندن اسوه‌های مقاومت به لحظه نابودی خود نزدیک‌تر شده است، بیان کرد: با به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله، هزاران نصرالله دیگر در جهان اسلام خواهد رویید و راه او تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی به بیان اینکه امروز آمریکای جنایتکار، نماد شیطنت، خباثت و رذالت است، گفت: یوم الله سیزدهم آبان روز نمایش خشم ملت مسلمان و انقلابی ایران از جنایات شیطان بزرگ و رژیم درنده‌خو و شیطان سیرت صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه ۱۳ مهر و شرکت گسترده مردم اشاره کرد و افزود: حضور امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در نماز جمعه علی‌رغم تهدیدات رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی، نشانه شجاعت، وجود امنیت و همچنین حمایت همه‌جانبه ایشان از جبهه مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق ۲»، اظهار کرد: ابهت و رشادت‌های نیروهای مسلح و شلیک صدها موشک در پاسخ به اقدامات گستاخانه و ضدبشری رژیم نامشروع صهیونیستی، در کتاب‌های درسی دانش آموزان آورده شود تا نسل‌های بعد از هیبت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند.

وی به حضور آگاهانه، به موقع و گسترده مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه ۱۳ مهر نشان داد هرگاه دشمن موجودیت نظام و انقلاب اسلامی را تهدید کند، مردم خشم خود را به نمایش می‌گذارند و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر ضرورت تبیین سه رخداد مهم یوم الله سیزدهم آبان برای نسل جوان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان، تصریح کرد: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سبب شد تا با مصوبه مجلس سوم شورای اسلامی، ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم االله سیزدهم پاسخی دشمن‌کوب به جنایات ضدبشری آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان خواهد بود، تاکید کرد: حضور گسترده و پرشور مردم بصیر و ولایت‌مدار استان گیلان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی موجب ناامیدی و شکست استکبار جهانی خواهد شد.

در این نشست ۱۹۸ مصوبه به منظور بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به تصویب اعضای ستاد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ