بازدید از خانه کودک و نوجوان مقداد سمنان

اقتصاد ایران: سمنان- بازدید شبانه سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان سمنان از خانه کودک و نوجوان مقداد سمنان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، زین‌العابدین حسام، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان شبانه و به مدت قریب به سه ساعت از خانه کودک و نوجوان مقداد شهرستان سمنان (مرکز نگهداری نوجوانان بی سرپرست یا بَدسرپرست) بازدید کرد و در یک نشست صمیمی با یکایک آنان، شنونده مطالب و مسائل بود.

وی در حاشیه این بازدید که با همراهی مدیرکل بهزیستی سمنان و برخی دیگر از مسئولین مربوطه اتفاق افتاد، گفت: به طور کلی از مجموعه اقدامات قدردانی می‌شود ولی در بازدید میدانی و گفتگو با نوجوانان حاضر در این مرکز، دغدغه‌هایی شنیده شد که رفع نواقص و کمبودهای موجود، مطالبه جدی ما از مسئولین ذیربط بوده و تسریع در رفع مشکلات نیز پیگیری می‌شود.

زین‌العابدین حسام در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود، خیرین استان و دستگاه‌ها اجرایی و خدمت رسان در کنار مسئولان این مراکز با بسیج توانمندی‌های موجود همراهی لازم را داشته باشند تا از استمرار آلام و نیازمندی‌های این افراد جلوگیری شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان درخاتمه بیان کرد: این معاونت وظیفه دارد روند بازدیدها و نظارت‌های میدانی و پیگیری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف تداوم بخشد تا کنترل آسیب‌های اجتماعی به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

گفتنی است؛ تعدادی از نوجوانان این مرکز در مسابقات ورزشی موفق به کسب مدال‌های طلای کشوری شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ