واکنش گروه‌های مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در دیرالبلح

اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که قتل عام آورارگان فلسطینی در دیرالبلح حقیقت این رژیم تروریستی جنایتکار را آشکار کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه در واکنش به قتل‌عام غیرنظامیان فلسطینی در مسجد دیرالبلح واقع در مرکز غزه اعلام کرد که کشتار شنیع آوارگان فلسطینی در مسجدی در شهر دیرالبلح حقیقت این رژیم تروریستی جنایتکار را آشکار کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که اشغالگران به جنایات بیشتر در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهند و حمله دیوانه‌وار و خشونت آمیز آن‌ها علیه ملت فلسطین در شمال غزه ادامه جنگ نسل کشی با پوشش و حمایت مستقیم دولت صهیونیستی- آمریکایی است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان خواست با برپایی تظاهرات‌های خشم به این رژیم فشار بیاورند و خواستار توقف نسل‌کشی و محکومیت اشغال شوند و به مجازات سران نازی و جنایتکار آن ادامه دهند.

 

.

 

جنبش المجاهدین نیز در واکنش به هدف قرار گرفتن غیرنظامیان فلسطینی در مسجد دیر البلح اعلام کرد که کشتار شنیع آوارگان فلسطینی در مسجدی در شهر دیرالبلح جنایت نسل کشی است که توسط رژیم اشغالگر با سلاح‌های آمریکایی و غربی انجام شده است.

واکنش جنبش آزادگان فلسطین به کشتار غیرنظامیان در دیر البلح

جنبش آزادگان فلسطینی طی بیانیه‌ای در واکنش به جنایت دیر البلح اعلام کرد که دشمن صهیونیستی مرتکب جنایات و کشتارهای بیشتری می شود و غیرنظامیان  را در مدارس و پناهگاه‌ها هدف قرار می‌دهد و این تداوم جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین است.

این جنبش فلسطینی قتلعام غیرنظامیان به وسیله رژیم صهیونیستی را ناشی از ناتوانی جامعه بین‌المللی در توقف این کشتارها عنوان کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه مسجدی را در ورودی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، بمباران کردند که بر اساس آمار اولیه، در پی آن 18 نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. شبکه خبری الجزیره تعداد شهدای این حملات را 30 شهید و 150 زخمی اعلام کرد.

در حملات هوایی رژیم صهیونسیتی به مناطق مختلف نوار غزه از صبح روز شنبه تاکنون 37 نفر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ