حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور لرستان

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سپهوند در جریان بازدید از پاک علم و فناوری لرستان از پیگیری خود و دیگر نمایندگان مجلس برای بر افزایش حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش پارک‌های علم و فناوری در ایجاد اشتغال پایدار، بر لزوم حمایت از پارک لرستان به‌عنوان متولی امر توسعه فناوری و به‌تبع آن، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی تخصصی در استان تأکید کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک و گفتگوی مستقیم با مدیران این واحدها و آشنایی با فعالیت‌های آنها، دستاوردهای جوانان و نخبگان این پارک را برجسته و قابل‌ستایش برشمرد و در خصوص توسعه بازار واحدهای فناور در داخل استان و پیگیری برای تسهیل صدور مجوزهای موردنیاز از مراجع ذی‌صلاح قول پیگیری و مساعدت داد.

سپهوند حمایت از توسعه پارک علم و فناوری لرستان را یکی از گام‌های اساسی در راستای توسعه اشتغال دانش‌بنیان عنوان کرد و به‌عنوان نماینده مردم خرم‌آباد و استان لرستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای ارتقای بودجه پایه، تأمین بودجه موردنیاز برای محوطه‌سازی و تجهیزات موردنیاز ساختمان فناوری پارک، افزایش اراضی پارک و ایجاد راه دسترسی مستقل خبر داد.

امین طاهری گراوند رئیس پارک علم و فناوری لرستان از توجه نماینده مردم به مقوله اشتغال‌زایی دانش‌بنیان در استان و حضور در پارک علم و فناوری لرستان برای رفع مشکلات پیشروی توسعه فناوری در استان تشکر کرد.

وی در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و باتوجه‌به مشکلات فناوران در زمینه تولید و بازاریابی محصولاتشان، خواستار پیگیری نمایندگان استان برای جذب مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی در راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و توسعه بازار آنها شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ