بررسی لایحه تملک و تبدیل خانه "شهید رئیسی" به موزه

اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران از بررسی لایحه تملک و تبدیل خانه "شهید ابرهیم رئیسی" به موزه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا درباره دستور جلسه امروز اظهار کرد: بیشتر وقت جلسه را به گزارش‌های حسابرسی اختصاص داده‌ایم، چرا که در این زمینه عقب هستیم و هدف ما این است که بتوانیم این گزارش‌ها را ارائه دهیم تا موارد تکلیفی در همین سال انجام شود. این روش، روشی بسیار خوب است.

وی افزود: بررسی یک فوریت نامگذاری معبری به شهید نیلفروشان از دیگر دستور جلسه‌های امروز شورا خواهد بود. همچنین لایحه‌ای برای خرید خانه شهید رئیسی و تبدیل آن به موزه نیز به کمیسیون‌ها ارجاع شده و بعد از بررسی، ان‌شاءالله به صحن شورا خواهد آمد.

رئیس شورای شهر تهران درباره ورود اتوبوس‌های برقی چینی به تهران گفت: در مورد اتوبوس‌ها، تعدادی از آن‌ها در حال حرکت به سمت تهران هستند و تعدادی نیز هنوز در حال حمل هستند. گروه اول حدود 110 دستگاه اتوبوس برقی باشد که رونمایی خواهد شد.

چمران همچنین درباره روز تهران اظهار کرد: 14 مهرماه در شورای چهارم به عنوان روز تهران نامگذاری شد و برنامه‌ریزی‌هایی مشابه سال‌های گذشته صورت گرفته است، اما هنوز روز تهران در شورای فرهنگی عمومی و شورای فرهنگی استان تهران به تایید نرسیده است.

وی افزود: پیشنهاد تغییر به روز 12 بهمن (روز ورود حضرت امام) مطرح شده که هنوز قطعی نیست، اما برنامه‌ها برای 14 مهر امسال طبق روال گذشته انجام خواهد شد.

چمران همچنین در مورد تغییرات شهرداران و جابجایی‌ها در سال پایانی از عمر این دوره از مدیریت شهری تصریح کرد: شورا دخالتی در این امر ندارد و نظارت بر این موضوع دارد.

وی درباره هفت ساله شدن شورای ششم گفت: این مسئله ربطی به شورای شهر تهران ندارد و از طریق شورای عالی استان‌ها پیگیری می‌شود، هر چند که موافقین و مخالفین به همراه دارد البته بنده از دبیر شورای نگهبان هم این موضوع را پیگیری کردم و اعلام شد که هنوز در این شورا مطرح نشده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ