برخورد یک دستگاه ۲۰۶ با ۴سرنشین با تیر برق

اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ با ۴ نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی ۲۵ تا ۳۰ سال)، به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به‌شدت برخورد کرده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 23:54 دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف به آدرس خیابان داروبخش، مسیر شمال به جنوب، نرسیده به بزرگراه لشکری اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و همکاران ما در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیدند.

ملکی ادامه داد: در محل حادثه، مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پژو206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال)، به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به‌شدت برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: این برخورد باعث شکستن تیر برق و افتادن آن تقریباً به‌روی دیوار ملک مجاور شده بود و خودروی پژو206 به‌شدت متلاشی شده بود.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو آقا که داخل خودرو بودند، موفق به خروج از خودرو شدند. ظاهراً یکی از آن‌ها به بیرون پرت شده بود و دیگری نیز خارج شده بود، هرچند یکی از آن‌ها دچار مصدومیت شدیدتری شده بود و وضعیت دیگری بهتر بود، دو خانم نیز در داخل خودرو بودند؛ یکی در صندلی جلو و دیگری در قسمت عقب که محبوس شده بودند.

ملکی گفت: عملیات آتش‌نشانی آغاز شد و با برش قطعات خودرو، هر دو خانم توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج شدند، متأسفانه مشخص شد که یکی از این خانم‌ها جان خود را از دست داده است و نفر دیگر دچار مصدومیت شده بود که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در نهایت، در این حادثه یک خانم جوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند. عملیات تا ساعت 54 دقیقه بامداد ادامه داشت و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ