ترامپ به محل سوءقصد به جان خود بازگشت

اقتصاد ایران: دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات سال ۲۰۲۴ روز شنبه در محلی حضور یافت که در ماه جولای گلوله شلیک شده از اسلحه یک فرد ضارب از نزدیکی سر او عبور کرد و وی از این سو قصد جان سالم بدر برد.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات سال ۲۰۲۴ روز شنبه در محلی حضور یافت که در ماه جولای گلوله شلیک شده از اسلحه یک فرد ضارب از نزدیکی سر او عبور کرد و وی از این سو قصد جان سالم بدر برد.

بازگشت ترامپ به باتلر واقع در پنسیلوانیا، دقیقاً یک ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا (پنجم نوامبر) اتفاق می‌افتد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد ممکن است نتیجه آن مسالمت‌آمیز نباشد.

این بار تمهیدات امنیتی به طرز محسوسی شدیدتر بود و گروه های تک تیرانداز در چندین ساختمان اطراف مستقر شدند و یک پهپاد نظارتی در محل درحال پرواز بود.

ترامپ پس از شکست دادن بایدن در یک مناظره تلویزیونی در اواخر ژوئن، در نظرسنجی‌ها پیشتاز بود و به عنوان یک شهید سیاسی وارد کنوانسیون جمهوری‌خواهان در میلواکی شد.

تصاویر ترامپ با چهره‌ای پر از خون، در حالی که مشتش را در هوا برده و و فریاد می‌زد «بجنگ، بجنگ، بجنگ» , به تصاویر اصلی کارزار انتخاباتی او تبدیل شد.

روز شنبه، بسیاری از حامیان ترامپ پیراهن‌هایی به تن داشتند که با نمادهای ترور مزین شده بود و برخی گوش های خود را پوشیده بودند که یادآور بانداژ روی گوش ترامپ پس از تیراندازی بود.

جی دی ونس معاون ترامپ در این سخنرانی همراه ترامپ است و ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی در رسانه اجتماعی خود به نام ایکس نوشت که او نیز در جمع حاضران سخنرانی خواهد کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ