پزشکیان:دامپزشکان در جامعه دیده نمی‌شوند

اقتصاد ایران: رئیس جمهور کشورمان گفت:وجود خدمات ارزشمند و نقش موثر فعالین حوزه دامپزشکی در سلامت و امنیت غذایی آن چنان که شایسته است در جامعه دیده نمی شوند و باید کوشید مردم با خدمات بزرگ این عزیزان بیشتر آشنا بشوند.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان شامگاه امروز در پیامی  به مناسبت روز ملی دامپزشکی که توسط نوری قزلجه وزیر جهادکشاورزی قرائت شد، اظهارداشت:همه ما می دانیم که حرفه دامپزشکی نقش اساسی در عرصه های مختلف بهداشت و کنترل سلامت غذایی،تشخیص؛کنترل و پیشگیری از بیماری های نوپدید و مشترک حیوان و انسان دارد.

وی افزود: کنترل و مبارزه با بیماری های طیور و آبزیان  در کشور الزام دارد و نقش دام پزشکان به عنوان حافظان خط مقدم تامین امنیت غذا بسیار با اهمیت است.

رئیس جمهور کشورمان گفت: بدون تردید دستاوردهای متعدد سازمان دامپزشکی در زمانی قریب به یک قرن خدمتگذاری در سایه تعهد و فداکاری تلاشگران عرصه های مختلف این حرفه شده حاصل شده است.

وی گفت: با وجود خدمات ارزشمند و نقش موثر فعالین این حوزه در سلامت و امنیت غذایی آن چنان که شایسته است در جامعه دیده نمی شوند و باید کوشید مردم با خدمات بزرگ این عزیزان بیشتر آشنا بشوند. 

پزشکیان گفت: همچنین لازم است همه دست اندرکاران و مسئولان ذی ربط با حمایت و عنایت ویژه به مطالبات و خواسته های حوزه دامپزشکی کشور ضمن قدرشناسی، بسترهای مناسبی برای ارتقا سلامت و امنیت غذایی کشور فراهم سازند تا شاهد پیشرفت های روزافزون در این زمینه باشیم .

وی گفت: اینجانب با پاسداشت یاد و نام اساتید بزرگ این حرفه مهم و قدردانی از خدمات همه فعالان عرضه امیدوارم این همایش بتواند با هم افزایی و همدلی بیشتر دامپزشکان سراسر کشور،تقویت پژوهش و پوشش های علمی و به ارتقا سلامت جامعه بینجامد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ