حمایت باشگاه مس رفسنجان از نویدکیا

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم بر حمایت همه جانبه از کادر فنی نارنجی‌پوشان و خصوصاً محرم نویدکیا تأکید کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه مس رفسنجان گفت: پیش از هر چیز به نوبه خودم از حمایت تک تک هواداران باشگاه قدردانی و البته عذرخواهی می‌کنم که هنوز در فصل جاری موفق به کسب نتایج دلخواه هواداران نشدیم، اما تردید ندارم این تیم به شرایط مناسب نیم‌فصل گذشته بازمی‌گردد و می‌تواند نتایج موردانتظار را رقم بزند.

 

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: ما امروز نشست بسیار خوبی با نویدکیا داشتیم و درباره موارد و مسائل موجود گفت‌وگو کردیم. به ایشان اعلام کردم که باشگاه با تمام توان از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کند. ما با اعتقاد و شناخت کامل به شخصیت ارزشمند و بااخلاقی مثل محرم نویدکیا اعتماد کردیم و فصل گذشته نتیجه این اعتماد را در نتایج درخشان تیم، شکست‌ناپذیری در لیگ و صعود به فینال جام حذفی مشاهده کردیم. امروز هم روند و شکل بازی‌ها نشان می‌دهد همچنان می‌توانیم به تکرار نتایج درخشان گذشته امیدوار باشیم و با تلاش مضاعف مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان اتفاقات مثبتی را در ادامه فصل شاهد خواهیم بود.

پورمحمدی همچنین گفت: این نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری نویدکیاست که مسئولیت تمامی نتایج را برعهده خودش می‌داند، اما باشگاه مس در کنار سرمربی  و بازیکنان است و همه ما در یک مسیر همدل و متحد هستیم و به یک میزان در قبال نتایج مسئولیم. از محرم نویدکیا و تک تک بازیکنان حمایت می‌کنیم و با فراهم کردن شرایط لازم در کنار هم برای تکرار موفقیت‌های گذشته تلاش خواهیم کرد. متأسفانه اشتباهات داوری مشخصاً در دو بازی گذشته موجب ثبت دو گل ناسالم شد و در طول این دو مسابقه از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده نکردیم، اما بدون تردید این اتفاقات تکرار نخواهد شد و می‌توانیم با اتحاد و همدلی و تلاش بیشتر شادی را به سکوهای رفسنجان بازگردانیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ