اخباری: یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم/ حق چادرملو یک امتیاز بود

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: با وجود این که نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشتیم اما یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اخباری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: درباره بازی باید به حریف تبریک بگویم و سپس به بازیکنان خودم و مجموعه تیم خودم تبریک بگویم که نمایش خوبی داشتند و تا دقیقه پایانی حریف را متوقف کردند.

سرمربی چادرملو افزود: یک لحظه غفلت داشتیم تا گل خوردیم. می خواهم از جمله کلیشه ای استفاده کنم که چیزی از ارزش تیم ما کم نمی شود. امروز با چشمان خودم دیدم که پرسپولیس از چه حمایت هایی استفاده می کند و فکر می کنم این وضعیت باید ادامه داده شود.

اخباری درباره شیوه بازی تیمش تاکید کرد: خوب بودیم اما کافی نبود. حداقل یک امتیاز حق ما از این دیدار بود. مدافعان ما اینقدر جلو می آمدند که در نیمه زمین بودند تا نشان دهند دنبال چه سبک بازی هستیم.

سرمربی چادرملو ورباره چمن ورزشگاه تختی گفت: از بازیکنانم پرسیدم گفتند مشکلی وجود ندارد.

اخباری در خصوص عدم استفاده از VAR تاکید کرد: قبل از بازی به من گفتند هیچ مشکلی وجود ندارد اما امروز از آن استفاده نشد. اگر امروز از VAR استفاده می شد قطعا اتفاقات دیگری می افتاد. گولسیانی بازیکن ما را زد ولی اتفاقی رخ نداد.

سرمربی چادرملو ادامه داد: مشکلی با این اتفاقات ندارم اما این مسائل چرا باید برای تیم های مظلوم شهرستانی بیفتد. دستیار من را دقیقه ۵ به دلیل اعتراض جزئی اخراج کردند اما سیدجلال حسینی که همیشه او را مثال می زنم که چقدر بازیکن بزرگی است اما چندین بار از محوطه فنی خارج شد ولی به داور گفتم هیچ اتفاقی نیفتاد. وقتی می گویم حمایت هایی می شود منظورم همین رفتارهاست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ