ابقا یا تغییر مدیران بر اساس کارنامه آنها خواهد بود

اقتصاد ایران: تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: ابقا یا تغییر مدیران بر اساس کارنامه آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست، استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر شنبه در آئین معارفه خود اظهار کرد: ما به عنوان دولت بی صدایان، صدای تمام مردم را شنیدیم، همه آنهایی که رأی دادند و این حماسه را آفریدند و همه کسانی که رأی ندادند این وظیفه را برعهده ما گذاشتند تا توجه آنها را جلب کنیم.

وی ادامه داد: بعد از شهدای خدمت، ایران عزیزمان دچار ضایعه‌ای شد اما مردم آذربایجان با از دست دادن آیت الله آل‌هاشم دچار ضایعه دوچندان شد.

وی افزود: وقتی می‌گوئیم آذربایجان سَر ایران است، آذربایجان سِرّ ایران هم است زیرا قیام مشروطه از این خاک برخواسته و رمز پیروزی انقلاب اسلامی از اینجا رقم خورده است.

سرمست گفت: آذربایجان هیچگاه برای خود چیزی نخواسته بلکه خودش را فدای اسلام و ایران کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خطاب به دولتمردان و کابینه در جلسه رأی اعتماد عرض کردم؛ آذربایجان در سختی‌های روزگار هم سرمنشا تحولات بوده و هم از اسلامیت و جمهوریت دفاع کرده است اما ما نیازمند جبران عقب ماندگی‌های آذربایجان هستیم‌.

وی اضافه کرد: تبریز این شهر اولین‌ها، دیگر شهر اولین‌ها نیست بلکه تبدیل به شهر هفتم و هشتم تبدیل شده است، عادت به انتقاد از گذشته ندارم و نگاه ما باید آینده نگرانه باشد اما باید از گذشته درس بگیریم و آن را پلی برای آینده بسازیم.

سرمست گفت: شأن و فرهنگ آذربایجان دچار فرسایش شده است و نیاز به نوسازی دارد، ما نیاز داریم به سرعت در اجرای برخی ابرپروژه‌ها داریم و من نماینده دولت وفاق ملی هستم که بر اساس برنامه و کارنامه پروژه‌ها را پیش خواهم برد.

وی افزود: مدیران بر اساس برنامه و کارنامه فارغ از اینکه منتصب چه کسانی هستند بررسی خواهند شد و ابقاء یا تغییرها را به خوبی می‌شناسم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ