ترکیب پرسپولیس با دو سورپرایز ویژه گاریدو

اقتصاد ایران: ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل چادرملو اردکان با چند تغییر و سورپرایز اعلام شده است.

ورزش سه: در یکی از بازی‌های مهم هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو اردکان است. سرخ‌ها اگرچه نتوانستند در لیگ نخبگان نتیجه لازم را مقابل پاختاکور کسب کنند اما آنها در شرایطی هستند که می‌توانند با پیروزی در این بازی و مسابقه عقب افتاده‌شان به صدر جدول برسند.

خوان کارلوس گاریدو بعد از ناکامی پرسپولیس در کسب پیروزی در بازی قبلی تغییرات مهمی را در ترکیب اصلی تیمش به وجود آورده است. وحید امیری به یک خط جلوتر منتقل شده تا اوستون اورونوف به ترکیب بازگردد و وینگر چپ بازی کند. دیگر تغییر مهم پرسپولیس حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی برای نخستین بار در این فصل آن هم در شرایطی است که او در بسیاری از بازی‌‌های قبلی سکونشین بوده است.

حضور فرشاد فرجی در دفاع راست پرسپولیس به جای ایوب العملود نیز دیگر تغییر مهم خوان کارلوس گاریدو در این بازی است و مهره تاثیرگذار دربی جای ستاره مراکشی را در ترکیب اصلی می‌گیرد.

ترکیب پرسپولیس با دو سورپرایز ویژه گاریدو

در خط دروازه پرسپولیس مثل همیشه آلکسیس گندوز قرار می‌گیرد و او تلاش می‌کند چهارمین کلین شین فصل خود را ثبت کند. در این فصل هر وقت دروازه او بسته مانده پرسپولیس موفق به کسب پیروزی شده است.

در قلب خط دفاعی پرسپولیس حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی قرار دارند. در سمت چپ خط دفاعی میلاد محمدی نقش آفرینی می‌کند و در سمت راست نیز فرشاد فرجی در اتفاقی بزرگ اعتماد گاریدو را جلب کرده است.

خط هافبک پرسپولیس با خروج محمد خدابنده‌لو دچار تغییر شده است. مسعود ریگی حالا تک هافبک دفاعی تخصصی سرخپوشان است. کمی جلوتر سروش رفیعی هافبک باتجربه قرمزها در خط میانی بازی می‌کند و وظیفه بازیسازی را نیز برعهده دارد.

دو وینگر پرسپولیس نسبت به بازی قبلی دچار تغییر شده‌اند. اوستون اورونوف به عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود و بعد از دو بازی دوری از ترکیب اصلی فیکس شده است. اما سورپرایز بزرگ گاریدو برای این بازی حضور یاسین سلمانی از ابتدا در ترکیب اصلی است. او حالا باید بعد از هفته‌ها تحمل سکو و نیمکت نشینی خودش را در زمین مسابقه اثبات کند.

در خط حمله پرسپولیس نیز وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در غیاب عالیشاه مصدوم با بازوبند کاپیتانی به عنوان مهاجم سایه کار می‌کند و در نوک حمله نیز علی علیپور در پی زدن سومین گل فصل خود مقابل چادرملو اردکان خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس:
آلکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، یاسین سلمانی، وحید امیری و علی علیپور

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ