هیمنه پوشالی اسرائیل در هم شکسته شده است

اقتصاد ایران: بندرعباس-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بستک گفت: امروز به برکت خون شهدا، هیمنه پوشالی اسرائیل مستقیماً و بی‌واسطه توسط موشک‌های پیشرفته و غیرقابل پیش‌بینی ایران در هم شکست شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دمی زاده ضمن تحلیل حمله موشکی موفق «وعده صادق ۲» اظهار کرد: در گذشته تقابل ایران و اسرائیل توسط عوامل پیاده نظام و واسطه‌ها انجام می‌شده و چه بسا اسرائیل اقدامات ضد امنیتی که انجام می‌داد را نمی‌پذیرفت و گردن نمی‌گرفت و کشور ما هم در مقابله و مواجهه با اسرائیل به طور غیرمستقیم درگیری‌هایی داشتند و شاید دو طرف طی این سالیان همدیگر را محک می‌زدند و سطح توان خود را می‌سنجیدند.

وی افزود: برای اسرائیل این توهم پدید آمده بود که در صحنه‌های نبرد حریفی ندارد و هر حمله‌ای انجام بدهد کسی جرأت پاسخگویی ندارد و از طرفی هم اسرائیل خودش را از نظر سامانه‌های دفاعی، نظامی و پدافندی در دنیا برتر می‌دانست و هیچ نقصی در خود نمی‌دید.

دمی زاده تاکید کرد: مسئله‌ای که همیشه توسط پیاده نظام و رسانه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم ایران مطرح می‌کردند این بود که موشک‌ها و توان دفاعی ما غیرواقعی است و حقیقت ندارند اما همه حقیقت موشک‌های ایرانی را مشاهده کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: امروز به برکت خون شهدا، همینه پوشالی اسرائیل مستقیماً و بی‌واسطه توسط موشک‌های پیشرفته و غیرقابل پیش‌بینی ایران در هم شکسته شده است و سامانه گنبد آهنین عاجز و ناتوان در مقابل حملات مشروع ایران اسلامی بود، با افتخار اعلام می‌کنیم این موشک‌ها ساخت ایران و فرزندان ایران زمین است و باید گفت آنچه که جدای از شلیک موشک باعث تحیر دنیا شد قدرت سایبری ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده بیان کرد: در عملیات وعده صادق ۲، ایران به معنای واقعی کلمه اسرائیل را غافلگیر کرد؛ موشک‌های پیشرفته ایران با موفقیت به مراکز موساد و شاباک و IDF ارتش اسرائیل اصابت کرد. این اقدام مقتدرانه ایران اسلامی باعث شد آمریکا که خود را ابرقدرت می‌داند به ایران التماس کند که حمله را متوقف کند.

وی تصریح کرد: طبق نقل صریح مسؤولان ارشد نظامی کشور، در عملیات وعده صادق ۲ از بخش غافلگیر کننده توان نظامی استفاده نشد و هنوز وقت استفاده از موشک‌های نسل جدید فرا نرسیده و لازم است جوانان عزیز و نوجوانان که گاهی سرگرم دنیای مجازی‌اند، متوجه باشند که به فضل خدای متعال این عملیات‌ها آغاز نابودی این غده سرطانی و این رژیم کودک‌کش خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ