پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌های مساجد خوزستان اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: اهواز - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌های مساجد استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، ظهر امروز شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» اظهار کرد: این پویش در راستای اطاعت از حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه این پویش به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اجرا می‌شود، افزود: در این پویش کانون‌های مساجد با برپایی موکب در محوطه بیرونی مسجد اقدام به جمع‌آوری حمایت‌های مردمی در دو بخش نقدی و غیرنقدی خواهند کرد.

وی با اعلام شماره حساب جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی اضافه کرد: خیران و کانون‌های مساجد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۰۸۳۳-۵۹۷۲-۱۰۱۲-۵۸۹۲، شماره حساب ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و یا شماره شبا ۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲IR به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت واریز کنند.

حجت‌الاسلام سمیری، توزیع پوستر شهید حسن نصرالله، برپایی مراسم‌های گرامیداشت شهدای مقاومت، برگزاری مراسم ختم قرآن و دعا برای پیروزی مردم غزه و لبنان و … را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد عنوان کرد و یادآور شد: کانون‌های مساجد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور به شماره ۸۹۴۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ