«رونالدو» در نقش دلال «النصر»/ پیشنهاد نجومی به ستاره منچسترسیتی

اقتصاد ایران: تیم فوتبال النصر قصد دارد با وساطت کریستیانو رونالدو و ارائه یک پشنهاد وسوسه انگیز، کوین دی بروینه را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال النصر عربستان در ادامه خریدهای نجومی خود قصد دارد «کوین دی بروینه»، ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی را با پیشنهادی وسوسه انگیز به خدمت بگیرد.

پایگاه خبری «mirror» در گزارشی به نقش «کریستیانو رونالدو» در جذب این بازیکن و تلاش او برای راضی کردن دی بروینه پرداخته است. طبق این گزارش، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلا، به دنبال انتقال کوین دی‌بروینه، هافبک برجسته منچسترسیتی، به تیم النصر است. رونالدو به مدیران سعودی النصر توصیه کرده است تا پیشنهادی به ارزش میلیون پوند در هفته به دی‌بروینه ارائه دهند که نتواند آن را رد کند.

رونالدو معتقد است که حضور دی‌بروینه می‌تواند النصر را به بهترین تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان تبدیل کند و می‌خواهد از عدم تمدید قرارداد این بازیکن بلژیکی توسط منچسترسیتی استفاده کند. دی‌بروینه تابستان آینده به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس تلاش می کنند بتوانند قرارداد او را تمدید کنند. اما این هافبک ۳۳ ساله باید کاهش قابل توجهی در حقوق ۳۷۵ هزار پوندی خود بپذیرد تا بتواند مدت بیشتری در جمع آبی های شهر منچستر بماند.

رونالدو بر این باور است که النصر باید هزینه لازم را برای جذب دی‌بروینه را صرف کند. این بازیکن بلژیکی در تابستان گذشته از پیشنهاد انتقال به سعودی مطلع شده بود، اما تصمیم به ماندن در منچستر گرفت.

دی‌بروینه اعتراف کرده است که به پیشنهادات مالی در خاورمیانه علاقه‌مند بوده و می‌داند که اگر تابستان آینده به النصر بپیوندد، یک پاداش کلان نیز دریافت خواهد کرد. او در ماه ژوئیه اظهار داشت: من اخبار زیادی را خوانده‌ام، اما با کسی صحبت نکرده‌ام. امیدوارم که چند سال دیگر بتوانم به عنوان بازیکن ادامه دهم. همه می‌دانند که من یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام.

او در مورد احتمال انتقال نجومی به عربستان گفت: نگاه کنید، من بیش از حد کافی پول دارم. اگر پیشنهادی با رقم‌های غیرمعقول ارائه شود برای من نیست بلکه برای خانواده‌ام، دوستانم، فرزندانم و نسل‌های آینده‌ام است.

حضور رونالدو و تلاش‌های او برای جذب دی‌بروینه می‌تواند تحولی بزرگ در لیگ سعودی ایجاد کند و باید دید در نهایت آیا این انتقال به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ