۴ باب مدرسه هوشمند در صومای برادوست نوار مرزی ارومیه افتتاح شد

اقتصاد ایران: ارومیه- به همت یک خیرمدرسه ساز ۴ باب مدرسه هوشمند خیرساز با ۲۹ کلاس درس در منطقه صومای برادوست نوار مرزی ارومیه ظهر شنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۴ باب مدرسه هوشمند خیرساز با ۲۹ کلاس درس و ۸۹ واحد اداری، رفاهی و پرورشی در بخش صومای برادوست ارومیه با اعتبار ۷۱۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال با حضور مسئولان استانی ظهر شنبه افتتاح شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ۴ باب مدرسه هوشمند خیرساز در ارومیه، اظهار کرد: آذربایجان غربی جزو پنج استان کشور است که سرانه فضای آموزشی آن کمتر از میانگین کشوری است.

حاکم ممکان افزود: سرانه آموزشی به ازای هر دانش آموز در استان قبلاً یک مترمربع بود که امروز به ۲ متر افزایش یافته و این در حالی است که میانگین کشوری بالغ بر ۵ متر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی، گفت: ارتقای کیفیت آموزشی در استان مورد توجه نمایندگان مجلس است و دنبال می‌شود.

ممکان با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی و توزیع اعتبارات عادلانه در استان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: نقشه راه و اولویت نمایندگان استان در مجلس رعایت عدالت است که به جد پیگیری می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمایش سرزمینی به توجه به مناطق کم برخوردار در استان در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد تا عقب ماندگی‌های استان در بخش‌های مختلف بهبود و ارتقا یابد.
وی بر ضرورت حفظ وحدت در استان تاکید کرد و گفت: نمایندگان استان با تلاش شبانه روزی به دنبال عملیاتی کردن شعار اتحاد و همدلی هستیم.

یکی دیگر از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت مدرسه افزود: مسئله آموزش جزو اولویت‌های اساسی استان است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با اشاره به اهمیت تبادلات با کشورهای دیگر افزود: برای ارتقای تبادلات با سایر کشورها باید زیرساخت‌های لازم در استان ایجاد و تأمین شود.

وی بر ضرورت ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با سرمایه گذاری می‌توان علاوه بر تولید و اشتغالزایی، امکان توسعه را فراهم کرد که لازمه آن مشارکت بخش‌های مختلف از جمله مشارکت بخش خصوصی است.

نقی کریمی، عضو شورای شهر ارومیه نیز در این مراسم افزود: لازم است منطقه سرو به عنوان پل ارتباطی بین اروپا و آسیا باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد و توسعه یابد.

وی ادامه داد: مشارکت خیرین در امر آبادانی بسیار مؤثر است لذا ضروری است این مشارکت‌ها افزایش یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ