رسانه طوفان الاقصی جنایات اسرائیل را به خوبی روایت کرد

اقتصاد ایران: محمودآباد- دبیر اشراف راهبری سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه طوفان الاقصی قتل و جنایات اسرائیل را در جهان به خوبی نمایش گذاشت و فلسطین را به عنوان اولین خبر در رسانه ها تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مقداد فرمانی پیش از ظهر شنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محمودآباد اظهار کرد: ارتباطات و رسانه یک ابزار راهبری برای نیل اهداف سازمان، تفکر و مکتب است و اگر برای رسانه فرایندهایی برشماریم، اطلاع رسانی، اقناع سازی و ترویج و جذب گفتمان هدف از جمله است.

وی با تاکید بر روایت اول در حوزه رسانه یکی از مؤثرترین روش‌ها را در جنگ روایت‌ها، اثرگذاری ذکر و آن را هنر رسانه بیان کرد و با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی، گفت: بخش مهم این عملیات رسانه‌ای بودن عملیات بوده است.

سردار فرمانی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عملیات طوفان الاقصی، درست، منطقی و حق فلسطینیان بود، گفت: این درحالی که کشورهای عربی در صف عادی سازی روابط با رژیم غاصب بودند و این مسأله سبب می‌شد تا موضوع فلسطین و حق مردم ضایع شود.

دبیر اشراف راهبری سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر ضربه به صهیونیست از هرکس و هر منطقه خدمت به منطقه است و از این رو عملیات طوفان الاقصی و کار کردان حماس سبب شد تا وجدان‌های زنده و بیدار به خود بیایند.

وی گفت: طوفان الاقصی قبل از عملیات نظامی، عملیات رسانه‌ای بود و این اهمیت رسانه را نشان می‌دهد و مقام معظم رهبری مسأله فلسطین را مسأله بشریت دانستند و بشریت این جنایات را محکوم می‌کند.

وی با اظهار اینکه دنیا همیشه محل جنگ جبهه حق و باطل است، گفت: کسی برنده است که بتواند روایت اول را داشته باشد و باید شعائر الله را ترویج کنیم.

جلوی شبکه نفوذ را در دانشگاه‌ها بگیریم

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا رسالت جریان انقلابی و رسانه‌ای را مهم بیان کرد و گفت: امروز هم متأسفانه صداهایی از نفوذ می‌شنویم و شاهد برگشت برخی از عناصر اخراج شده به فضای دانشگاهی هستیم.

وی گفت: باید مطالبه کرد و جلوی افراد نفوذی که قصد انحراف در انقلاب هستند را بگیریم و دوباره جریان نفوذ در حال گسترش شبکه خود است و از این رو وظیفه جریان انقلابی و رسانه‌ای سنگین است.

سردار مسلمی با تاکید بر این که باید جلوی شبکه عنکبوتی نفوذ را در دانشگاه‌ها گرفت، گفت: امیدواریم با جریان سازی رسانه‌ای، جلوی نفوذ رسانه‌های وابسته به استکبار و مدیران غیرشایسته را گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ