دفاع از مظلوم آرمان انقلاب اسلامی/وعده صادق ۲موجب شادی مسلمین شد

اقتصاد ایران: بیجار-فرماندار بیجار گفت: دفاع از مظلوم و مظلومین عالم یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح شنبه در اجتماع بزرگ دختران حزب الله اظهار کرد: امروز شما دختران دانش آموز با حضور گسترده خود در این اجتماع اهمیت این موضوع را درک کرده‌اید.

وی افزود: امروز ما با حضور پرشور خود نشان داده‌ایم که در سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم و از ظلم دوری می‌کنیم و به حمایت از کودکان بی گناه فلسطین به مقابله با دشمنان بر می‌خیزیم.

فرماندار بیجار تاکید کرد: اسرائیل جنایتکار با نسل کشی و کشتن کودکان بی گناه جلوه‌ای دیگر از وحشیگری را به نمایش گذاشته است و امروز شما دانش آموزان نشان دادید که همواره پشتیبان مردم بی گناه فلسطین هستید و از جبهه حق دفاع می‌کنید و شعار حق طلبی آنها را شنیده‌اید.

وی اعلام کرد: جمهوری اسلامی همواره در طرف درست تاریخ قرار گرفته و از حق دفاع می‌کند و هزینه‌های این طرف حق ایستادن را نیز پرداخته است.

محبیان ابراز داشت: همواره برخلاف تصور رژیم غاصب صهیونیستی که تصور می‌کرد با شهادت رهبر مقاومت جبهه مقاومت ضعیف می‌شد اما حزب الله مستحکم‌تر خواهد شد و این رژیم نیز به اهداف خود نخواهد رسید.

وی گفت: حزب الله در برابر دشمنان همواره ایستاده است و طبق وعده خداوند در قرآن کریم آینده از آن مظلومان و مستضعفان است.

عملیات وعده صادق ۲ موجب شادی دل مسلمین شد

وی همچنین به عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و بیان داشت: ما کشوری هستیم که در همواره در موضع دفاع قرار داریم و فرزندان این آب و خاک و رزمندگان تا پای جان در برابر دشمنان ایستاده‌اند و در عملیات وعده صادق یک اسرائیل را تنبیه کردیم.

وی گفت: پس از شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران اسلامی و به شهادت رساندن رهبر جبهه مقاومت عملیات وعده صادق ۲ به همت سبز پوشان سپاه پاسداران رقم خورد و نه تنها دل‌های مردم حق طلب ایران اسلامی بلکه تمام مظلومان عالم شاد شدند.

فرماندار بیجار اذعان کرد: ما در مقام دفاع با کسی شوخی نداریم و در برابر هر تهدید و تهاجم دیگری با وعده‌های صادق پاسخ خواهیم داد.

وی به حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران اشاره و تصریح کرد: حضور گسترده ممردم در نماز جمعه تهران درس بزرگی به دشمنان داد و اعلام کرد که دشمنان باید بدانند این ملت از تهدیدات و یاوه‌گویی‌های آنها نه تنها هراسی ندارند، بلکه حضور خود را مضاعف می‌کنند.

محبیان خاطر نشان کرد: امروز اینجا هستیم تا نشان دهیم که مانند رهبر انقلاب از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم و تا آخرین قطره خون محافظ تعالیم دین و قرآن هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ