رژیم صهیونیستی برای غرق نشدن دست به هر کاری می‌زند

اقتصاد ایران: قوچان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در حال غرق شدن بوده و به هر چیزی چنگ میزند تا خود را نجات دهد.

حجت‌الاسلام نوروز علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث اخیر لبنان و شهادت دبیر کل حزب‌الله سید حسن نصرالله، اظهار کرد: این حوادث دل هر مسلمان بلکه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و تمام انسان‌های آزاده در سراسر جهان به نوع اعتراض و ناراحتی خود را از این حوادث به نمایش می‌گذارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان با تأکید بر اینکه رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی به هیچ‌کدام از ارزش‌های انسانی و معاهدات بین‌المللی پایبند نیست، گفت: این رژیم نژادپرست غیر از خودش هیچ‌کس را قبول ندارد، خود را ملت برگزیده می‌دانند و فکر می‌کنند همه باید در خدمت آن‌ها باشند.

وی با یادآوری این مطلب که پس از عملیات طوفان الاقصی و بی‌آبرویی اتفاق افتاده برای رژیم صهیونیستی آن‌ها درصدد جبران آن شکست برآمدند و تا امروز موفقیتی در این زمینه نداشته‌اند، افزود: این رژیم منحوس یک سال است در غزه درگیر بوده و پس از حمله هدف خود یعنی آزادی اسرای اسرائیلی و نابودی حماس را می‌خواستند اما تا به امروز به هیچ‌کدام دست نیافته‌اند.

قربانی تأکید کرد: امروز حزب‌الله با حملات موشکی خود برای دفاع از مردم مظلوم غزه مناطق استراتژیک نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار می‌دهد اما آن‌ها توان رویارویی مستقیم با جبهه مقاومت از جمله انصار الله یمن، حماس و حزب‌الله لبنان را ندارد و نمی‌تواند به آن‌ها ضربه و آسیبی وارد کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان حمله اسرائیل به‌وسیله بمب‌های یک تنی بر سر مردم و بمباران مناطق مسکونی، مساجد و محل قرارگیری مردم بی‌گناه را برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد خود دانست و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به همین وسیله و استفاده از حدود ۸۰ بمب یک تنی توانست دبیر کل حزب‌الله لبنان را به همراه عده بسیاری از یاران و مردم بی‌گناه به شهادت برساند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی چند روزی را سرمست به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان نظامی مقاومت لبنان است و اظهار پیروزی می‌کنند، تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حزب‌الله قوی‌تر از آن است اسرائیل بتواند با این‌گونه حملات ضربه کاری به حزب‌الله وارد کند و اگرچه شهادت سید حسن نصرالله برای مقاومت سنگین و سخت است اما دشمن نمی‌تواند حزب‌الله و جبهه مقاومت را با این حملات وحشیانه از بین ببرد.

قربانی یادآور شد: اسرائیل پس از شهادت دبیر کل قبلی حزب‌الله لبنان هم اعلام کرد کار مقاومت و حزب‌الله تمام‌شده است اما پس از جانشینی سید حسن نصرالله، امروز می‌بینیم حزب‌الله به ابزار و امکانات نظامی بسیار پیشرفته‌ای مجهز شده و صدها هزار نیروی آموزش‌دیده برای نبرد با دشمن دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان ادامه داد: دیگر جبهه مقاومت به حزب‌الله و حماس خلاصه نمی‌شود بلکه ایران سرافراز، مقاومت عراق، انصار الله یمن، فاطمیون افغانستان و حتی گروه‌های مختلف و افکار عمومی در جای‌جای جهان حامی جبهه مقاومت به‌ویژه حزب‌الله لبنان هستند لذا کسی که شکست می‌خورد و روبه‌زوال بوده رژیم منحوس غاصب صهیونیستی است.

وی بابیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در حال غرق شدن بوده و به هر چیزی چنگ میزند تا خود را نجات دهد اما فایده‌ای ندارد، افزود: خداوند متعال فرموده است «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم» یعنی اگر شما خدا و دین خدا را یاری کنید خداوند پشتیبان و یاری کننده شماست، پس قطعاً نابودی اسرائیل نزدیک بوده و جبهه حق و مقاومت با آزادی قدس شریف پیروز میدان می‌شود.

قربانی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری در چند سال گذشته مبنی بر اینکه اسرائیل غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: امروز شاهد پیشگویی مقام معظم رهبری هستیم که رژیم صهیونیستی روبه‌زوال بوده و نمی‌تواند حریف حماس و حزب‌الله لبنان شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ