اعزام با تاخیر پینگ‌پنگ‌بازان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

اقتصاد ایران: تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به دلیل اختلال در پروازهای خروجی، با تاخیر عازم محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی دو بخش مردان و زنان در آستانه قزاقستان آغاز می شود.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که در دوره پیشین این رقابت ها صاحب جایگاه ششم شد، در مرحله مقدماتی این دوره مسابقات معاف از بازی است و دیدارهایش را از مرحله حذفی آغاز می کند اما تیم ملی بانوان که در دوره پیش به عنوان نهم دست یافت باید در مرحله مقدماتی این دوره به مصاف حریفانش برود.

بر این اساس قرار بود تیم ملی بانوان روز جمعه عازم آلماتی شود و تیم ملی مردان هم امروز (شنبه) تهران را به مقصد این شهر ترک کرد اما تشدید تنش‌ها در منطقه و حمله موشکی که منجر به لغو و اختلال در پروازهای خارجی شد، اعزام این تیم ها را به تعویق انداخت .

بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان با یک روز تاخیر امروز به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی سفر می کند و تیم ملی مردان هم روز یکشنبه عازم این شهر می شود.

ندا شهسواری، شیما صفایی، پریناز حاجیلو، فاطمه یاری، ستایش ایلوخانی و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند. حمیده ایرانمنش هدایت این تیم را بر عهده دارد. تیم ملی مردان هم با ترکیب نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، بنیامین فرجی، محمد جواد سهرابی و محمد موسوی و با هدایت جمیل لطف الله نسبی (سرمربی) و میدیا لطف الله نسبی (مربی) در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

امیرحسین هدایی از آمریکا و محمد موسوی از اتریش به ترکیب تیم ملی مردان در آلماتی ملحق می شوند.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش های تیمی، انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می شود و ایران به غیر از میکس دوبل در سایر بخش ها نماینده خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ