پلیس در همه سال به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم است

اقتصاد ایران: کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا بر خدمت رسانی پلیس به مردم در همه سال به صورت شبانه روزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به عموم مردم و حافظان نظم و امنیت جامعه خصوصاً همکاران خود در مجموعه انتظامی کرمانشاه تبریک گفت و از آنها به عنوان خدمتگزاران بی ادعای ملت شریف ایران اسلامی یاد کرد.

در پیام وی آمده است: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به زحمات دلاورمردان و حافظان امنیت و آرامش مردم شریف میهن اسلامی و خدمتگزاران بی ادعا و راستین ملت شریف ایران عزیز است.

پلیس در همه سال به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم و امنیت آفرینی در سطح شهر و جامعه بوده و می‌توان به درستی ادعا کرد که قشر عظیمی از جامعه از نعمت حضور پلیس و امنیت مطلوبی که برقرار شده است، بهره مند شده‌اند.

همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند امروز مردم، اقتدار و مهربانی توأمان را در نیروی انتظامی احساس می‌کنند و این نیرو یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور به حساب می‌آید که برای این توفیق بزرگ باید خداوند سبحان را شاکر و قدردان بود.

هفته فراجا امسال در حالی با شعار «پلیس هوشمند، شهروند قانون مدار» مزین شده است که پلیس با حرکت شتابان خود به سمت هوشمند سازی به دنبال افزایش محسوس امنیت و آرامش در جامعه است و از سوی دیگر هم مردم شریف ایران اسلامی با احساس مسئولیتی وافر از اقدامات و طرح‌های امنیت محور پلیس حمایت می‌کنند تا شاهد پیوندی ناگسستنی میان آنها باشیم.

در سال‌های اخیر دشمنان این مرزو و بوم همه توان و انرژی خود را برای ایجاد اختلاف و جدایی میان پلیس و مردم به کار گرفتند و به هر ریسمانی که بود چنگ زدند تا بلکه آنها را رودرو و مقابل یکدیگر قرار دهند اما همت والای مأموران پلیس در حفظ جان شهروندان و پاسداری از امنیت و آرامش آنها از یک سو و بصیرت و هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی از سوی دیگر باعث شد همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب شود.

امروز مجموعه کارکنان انتظامی استان کرمانشاه با عزمی راسخ‌تر از همیشه آماده‌اند تا آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کنند و با تمام توان در مقابل مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بایستند و به معنای واقعی کلمه خدمتگزار شهروندان باشند.

در بخش پایانی پیام سردار حاجیان آمده است: بر خود لازم می دانم ضمن تبریک مجدد هفته فراجا، از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و زحمات شبانه روزی تک تک همکاران عزیز و پرتلاشم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که همواره با نگاهی اعتقادی در صف اول امنیت آفرینی حضور داشته‌اند قدردانی و از صبر و همراهی خانواده‌های محترم آنها نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ