جزئیات شهادت یک مامور در سیستان و بلوچستان

اقتصاد ایران: به دنبال اقدامات اخیر حافظان امنیت در جنوب استان سیستان و بلوچستان علیه گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی، یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ایرنا: به دنبال اقدامات اخیر حافظان امنیت در جنوب استان  سیستان و بلوچستان علیه گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی، یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

«حسین مشفق خاکپوری» که در درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده بود با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان در بیمارستان، به علت شدت جراحت وارده، به شهادت رسید.

یک منبع آگاه گفته که: اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی وانتظامی تا برخورد و دستگیری تمامی عوامل دخیل در اخلال در نظم عمومی استان به ویژه، حوادث اخیر استمرار خواهد داشت.

۱۲مهر در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت چند نفر از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.

در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.

سلسله عملیات صورت گرفته ۱۱ مهرماه منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ