اندیشه مقاومت با ترور رهبران حزب الله همچنان زنده است

اقتصاد ایران: سیرجان- امام جمعه سیرجان گفت: دشمن نادان تصور کرده با ترور رهبران مقاومت می‌تواند این حرکت بالنده را متوقف کند، اما نمی‌داند که اندیشه مقاومت هم‌چنان زنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس مسلمی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر سیرجان گفت: دشمن صهیونیستی بعد از به شهادت رساندن جناب سید حسن نصرالله، دست به یک عملیات روانی زدند و وظیفه ماست که مراقب این عملیات روانی باشیم.

وی افزود: این عملیات عبارت بود از اینکه اولاً خط تضعیف و هراس‌افکنی ایجاد کردند؛ یعنی تلاش کردند که جمهوری اسلامی را یک حکومت ضعیف جلوه دهند که توان دفاع از خود را ندارد. اما با درایت رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) این ترفند دشمن خنثی شد و امروز در مصلای تهران از سوی ایشان مراسم تجلیل و ترحیمی برای شهید سیدحسن نصرالله برگزار شده و شخص ایشان با حضور انبوه جمعیت مردم، نماز جمعه را اقامه می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیام این اقدام رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) آن است که دشمن پست و حقیر صهیونیستی مردم ما را نشناخته و گمان کرده این ملت با تهدید میدان را خالی می‌کنند.

وی افزود: رهبر عزیز و شجاع انقلاب با این حرکت بیان می‌کند که خود در خط مقدم جبهه مبارزه با صهیونیست قرار دارد تا زمانی که دشمن را به زوال و نابودی بکشاند.

امام جمعه سیرجان با اشاره به اینکه عملیات روانی دشمن، خط تفرقه و ایجاد گسل در ارکان جمهوری اسلامی بود گفت: آن‌ها به دنبال این بودند که وانمود کنند ارکان و نهادهای تصمیم‌گیر در جمهوری اسلامی، درباره مقابله با رژیم صهیونیستی دچار اختلاف هستند، اما بحمدالله ریاست محترم جمهور، شورای عالی امنیت ملی، نیروهای نظامی و سایر ارکان تصمیم‌گیر نشان دادند که در این زمینه اتفاق نظر دارند.

حجت الاسلام مسلمی زاده افزود: سومین خط عملیات روانی دشمن، خط تخریب و وارونه‌نمایی بود؛ یعنی جمهوری اسلامی ایران با این حمله نتوانسته ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کند.

وی افزود: مردم دنیا شاهد غرش موشک‌های جمهوری اسلامی و حجم تخریب ایجادشده در سرزمین‌های اشغالی بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ