خون شهدای مقاومت پشتوانه جبهه مقاومت در جهان اسلام است

اقتصاد ایران: یزد- امام جمعه بهاباد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ضایحه لبنان و ترور سیدحسن نصرالله گفت: خون سیدحسن نصرالله و یارانش بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بهاباد با اشاره به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله توسط رژیو سفاک صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود در تلاش است امت اسلامی را تضعیف کند اما تاریخ اسلام ثابت کرده که هر بار سرداری به شهادت می‌رسد، سرداری دیگر راه او را ادامه می‌دهد. خون سید حسن نصرالله در نهایت به نابودی این رژیم جنایتکار خواهد انجامید.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه که خون دبیرکل حزب الله لبنان و سایر همرزمان شهیدش حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت تزریق خواهد کرد، افزود: دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

وی همچنین به عملیات غرور آفرین وعده صادق2 توسط سپاه پاسداران به قلب اسرائیل اشاره کرد و گفت: اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در عملیات موشکی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

بشکانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تأثیر قرار داده و قدرت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد، چون از قدرت نظامی ایران واهمه دارد و این مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از خطبه ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ضمن تبریک هفته فراجا به دلاورمردان نیروی انتظامی از خدمات نیروی انتظامی (فراجا ) قدردانی کرد و مدافعان امنیت را مظهر اقتدار و مایه رأفت و رحمت برای مردم ایران دانست.

بشکانی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و ایثار و از خودگذشتگی، از امنیت کشور دفاع می‌کند تا دشمن به خواسته خود در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نیابد، گفت: نیروی مردمی انتظامی با از خودگذشتگی و ایثار، ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه وجود اتباع خارجی در شهرستان و قرار گرفتن این شهرستان در کویر از تلاش نیروهای فراجا برای برقراری بیشتر امنیت در این شهرستان تاکید و از زحمات آنان قدردانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ