اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲

اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به عملیات غرور آفرین و عزت بخش وعده صادق ۲ گفت: هدف قرار دادن مراکز نظامی نشان از اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ نشانگر توان بالای نظامی و علمی ایران دارد.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن مراکز نظامی نشان از اخلاق مداری و انسانیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دارد، عنوان کرد: این عملیات ضربه‌ای سخت بر رژیم کودک کش صهیونیست وارد کرد و مطالبه مردمی بود.

وی با بیان اینکه این عملیات با همراهی دولت و اتحاد نیروهای مسلح و مردم رقم خورد، بیان داشت: اگر از رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات مشروع ایران، خطایی سر بزند جبهه مقاومت از یمن و لبنان، عراق و سوریه در کنار نیروهای مسلح و با محوریت رهبر معظم انقلاب، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه راهبرد اسلام جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: در مقابل مستکبران و ظالمان با ایمان به خدا از هویت دینی و ملی و حیثیت و کرامت انسانی خود مقتدرانه دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام مختاری ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله، همه آزدایخواهان جهان بویژه جبهه مقاومت، مردم ایران و رهبر انقلاب را عزادار کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در رهبری همچون مالک اشتر برای حضرت علی بود، اضافه کرد: قطعاً شهادت این مجاهد بزرگ، روند نابودی رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

وی با تاکید بر اینکه امت اسلام باید به آغوش ولایت برگردند، تصریح کرد: امروز پرچمدار عزت جهان اسلام، رهبر معظم انقلاب است.

به گفته وی بر اساس وعده الهی جبهه مقاومت مقتدرانه ایستاده و قطعاً رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک هفته انتظامی بیان داشت: امیدواریم با داشتن پلیسی هوشمند و با هوشمند سازی پلیس و مردم قانون مدار و آگاه به قانون و مسئولین قدردان و قدرشناس از آنها حمایت کرده و همچنین در این راه حمایت‌های سیاسی و معنوی، حمایت‌های تجهیزاتی و پشتیبانی‌های لازم از انتظامی داشته باشیم.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه پلیس حافظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم می‌باشد؛ خاطر نشان کرد: امنیت مهمترین مقوله‌ای است که زیر بنای بخش‌های دیگر بوده و بدون امنیت هیچ رشدی در هیچ بخش اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: مسئولین در این راه انتظامی را حمایت کرده و تنها نگذارند و همه می‌بایست در این خصوص هوشیار بوده و با اظهار نظرهای نابجای خود باعث تضعیف نیروی انتظامی نشوند و انشاالله با حمایت دولت، ملت و مردم؛ امنیتی پایدار و گسترده برای ملت رقم بخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ