عملیات «وعده صادق ۲» تفرقه افکنی های دشمن را متلاشی کرد

اقتصاد ایران: پردیس- امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس بدون کمک‌های نظامی و امنیتی آمریکا و اروپا قادر به اداره یک جنگ یک‌ساله نیست، گفت: «وعده صادق ۲» تفرقه افکنی های دشمن را متلاشی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در ترور شهید مقاومت، سید حسن نصرالله اظهار کرد: آمریکا که در بُعد سیاسی نقشه از پیش طراحی شده دارد که دم از آتش بس بزند و اسرائیل قبول نکند تا تمرکززدایی مقاومت از صحنه جنگ صورت بگیرد و در بُعد عملیاتی هم آمریکا علاوه بر حامی بودن، حکم شریک عملیاتی جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا را دارد.

وی با بیان اینکه دشمن با تضعیف و هراس‌افکنی، تفرقه و تخریب تلاش کرد تا نخبگان و افکار عمومی را بترساند گفت: عملیات «وعده صادق ۲» تمام این اقدامات شوم جریان رسانه‌ای را متلاشی کرد.

امام جمعه پردیس عنوان کرد: مقام معظم رهبری، پیام انسجام و القای دست برتر منطقه و مهار گسل‌های ذهنی را صادر و فرمودند سازمان و نیروی انسانی حزب الله لبنان، بسیار مستحکم‌تر و قوی‌تر از تصورات موجود است و خبر امامت نمازجمعه حضرت آقا اعلام می‌شود تا جنگ روانی را خنثی کند و بازیابی ادراکی جامعه و بازتولید قدرت و تهدیدزدایی از جامعه و جبهه را رقم می‌زند.

وی بیان کرد: بمب‌های جنایت ضاحیه جنوبی، ساخت آمریکا بوده و در جریان جنگ غزه در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند و این موارد کنار سایر کمک‌های اطلاعاتی و مستشاری آمریکا به رژیم صهیونیستی به‌خوبی نشان می‌دهد که این رژیم بدون کمک‌های نظامی و امنیتی آمریکا و اروپا و همچنین بدون پشتیبانی‌های سیاسی و بین‌المللی آن، قادر به اداره یک جنگ یک‌ساله نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ