تلاش دشمن تقلیل دادن اهمیت عملیات وعده صادق ۲ است

اقتصاد ایران: زنجان-امام جمعه ابهر گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا اهمیت عملیات غرورآفرین و تأثیرگذار وعده صادق ۲ را کم‌اهمیت جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در این هفته نماز جمعه ابهر با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و یارانش به ویژه سردار نیلفروشان، افزود: موشک‌های انتقام و وعده صادق ۲ بسیار مسرت‌بخش بود، تا جایی که همه ما صحنه‌های شادی امت اسلام در اقصی نقاط جهان را دیدیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تقلیل دادن اهمیت این حمله و دستاوردهای آن است، متذکر شد: همه ما شاهد نورباران آسمان با موشک‌های سپاه بودیم.

خطیب نماز جمعه ابهر با بیان اینکه آن طوری که تحلیل‌گران تاکید می‌کنند، صهیونیست‌ها با توجه به موشک‌باران قبلی ایران، لایه‌های دفاعی و گنبد آهنین خود را چند برابر کرده بودند، ادامه داد: علی‌رغم همه این تمهیدات، موشک‌ها اکثراً با دقت و سرعت به هدف خوردند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در لحظه حمله، سامانه گنبد آهنین نیز حک شده و شاهد بودیم که در برخورد موشک‌ها هیچ سامانه‌ای به صورت جدی فعال نبود، تصریح کرد: این عملیات یک پیروزی مسرت‌بخش برای ما است و امروز نیز شاهد هستیم که رهبر عزیز و شجاع ما به وسط میدان آمده و نماز جمعه تهران را اقامه فرمودند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه امروز مقام معظم رهبری یک نمایش قدرت است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه خطرات، شاهد حضور خیل عظیمی از مردم ولایت‌مدار و امت حزب‌الله در این نماز جمعه و نیز حضور شجاعانه رهبر انقلاب بودیم. بی‌تردید جمع شدن این همه جمعیت در شرایط فعلی شوخی نیست، زیرا ما در جنگ هستیم و در جنگ دشمن می‌تواند هر جا را بزند.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه فرمودند کمک به فلسطینی‌ها مشروع است و کسی حق اعتراض ندارد، افزود: هیچ محکمه‌ای حق ندارد به فلسطینی‌ها بگوید چرا در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اید، زیرا دفاع از وطن حق مشروع هر کسی است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همچنین فرمودند کاری که نیروهای مسلح ما کردند، کم‌ترین مجازات برای جنایات رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: ما در کنار فلسطینی‌ها و مقاومت هستیم و باقی خواهیم ماند.

مرادپور با اشاره به اینکه یکی دیگر از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، موضوع امت اسلامی است، اذعان کرد: باید حواس‌مان باشد که ما یک امت واحده هستیم و تقسیم کردن این امت اسلامی به شیعه و سنی، ترک و عرب، فارس و لر غلط است و این را کسی انجام می‌دهد که از اسلام بهره و فهمی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی در تلاش هستند که جوانان را بترسانند، بنابراین باید در مقابل این موضوع آگاه بود، ادامه داد: ما تجربه جنگ را داریم، به طوری که کل دنیا پشتیبان صدام بوده و حتی برخی از شهرهای ما را نیز گرفته بودند.

مرادپور با بیان اینکه در داخل نیز منافقان مردم را در خیابان سلاخی می‌کرند تا جایی که ۱۷ هزار انسان را بی‌گناه کشتند و عناصر بسیار مهمی را از کشورمان گرفتند، گفت: آنان حتی نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور ما را در انفجار به شهادت رساندند اما علی‌رغم همه ترورها، امروز شاهد هستیم که انقلاب ما با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه ابهر با تاکید بر اینکه قطعاً باید روی دو مسئله حساب باز کنیم، اظهار کرد: یکی از این مسائل آن چیزی است که بر سر دشمن خواهد آمد و دیگری نیز رزق و روزی بی‌حسابی است که خداوند به ما خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها فکر کردند که با به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، مقاومت متوقف می‌شود که این خیال باطلی است، خاطرنشان کرد: این خون‌ها قدرت مقاومت اسلامی را تشدید کرده و به سیلی تبدیل شده و بنیان ظلم و ستم و رژیم صهیونیستی را بر خواهد چید.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروهای جان بر کف انتظامی نقش تأثیرگذاری در حفاظت از امنیت مردم ایفا می‌کنند و اخیراً نیز در عملیات ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر موفق عمل کردند. آنچه ما از نیروی انتظامی انتظار داریم برخورد قاطع با هنجارشکنان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ