انتقام خون «سید حسن نصرالله» نابودی کامل رژیم صهیونیستی است

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه رودان گفت: عملیات وعده صادق ۲ انتقام خون سید مجاهد ما نیست بلکه دنیا بداند انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در نماز جمعه شهرستان رودان با اشاره به حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین هفته گذشته اظهار کرد: ترور و شهادت پرچمدار محور مقاومت حقیقتاً داغ بزرگ و حادثه عظیمی بود زیرا شهید سید حسن نصرالله یک استوانه محکم برای محور مقاومت بود.

وی عملیات وعده صادق ۲ را تسکینی برای قلوب داغدار و عزادار ملت ایران و امت اسلام دانسته و تصریح کرد: قطعاً این عملیات انتقام خون سید مجاهد ما نیست بلکه دنیا بداند انتقام خون سید عزیز نابودی قطعی و زوال این رژیم تار عنکبوتی صهیونیستی است و به فضل الهی این حاصل خواهد شد.

وی عنوان کرد: فرود موشک‌های ایرانی بر قلب تل‌آویو معادله بازدارندگی را تثبیت و شکست اطلاعاتی دیگری برای رژیم جعلی رقم زد و به همه اعلام کرد که جمهوری‌اسلامی، یاران مجاهد خود را در جبهه مقاومت رها نخواهد کرد و هشداری برای کشورهای منطقه بود که در زمین بازی آمریکایی‌ها نقش آفرینی نکنند.

حجت الاسلام بارانی با تشریح دکترین دفاعی نظام اسلامی تاکید کرد: ما خواهان صلح و ثبات در منطقه هستیم و در عین حال با هیچ کسی بر سر امنیت ملی خود شوخی نداریم و هر دولتی بخواهد با دشمن ما همکاری کند؛ او را همراه با دشمن در هم خواهیم کوبید.

امام جمعه شهرستان رودان با تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق، خطاب به دشمنان گفت: بدانید شما با فرد و افراد طرف نیستید، حتی با شخص امام و رهبر انقلاب طرف نیستید بلکه با یک ملت بزرگ تحت امر ولی مواجه هستید که درس آموخته و رشد یافته مکتب عاشوراست.

وی افزود: به دشمنان می‌گوئیم موفقیت و بزرگی ملت ایران را درک کنید و بدانید که این ملت مهار شدنی نیست و به فضل الهی تا شکست کامل شما از پا نخواهد نشست

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: فرماندهی کل انتظامی کشور مجموعه‌ای مهم و راهبردی در تأمین نظم و امنیت کشور است و به برکت مجاهدت این عزیزان و سایر نیروهای مسلح امروز شاهد امنیت مثال‌زدنی برای ایران اسلامی هستیم.

وی فراجا را وفادار به انقلاب و خدمت گذاری امین برای مردم معرفی و افزود: شهدای مظلوم و سرافراز فراجا سند آشکار این وفاداری و خدمت گذاری صادقانه هستند به گونه‌ای که هر روزه از گوشه و کنار کشور خبر شهادت فرزندی از فرزندان مؤمن ملت ایران در مجموعه فراجا را می‌شنویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ