عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق عاشوری در نماز جمعه سیراف با تسلیت شهادت سید مقاومت فرمانده شجاع شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: نقش مستقیم آمریکا در ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید مقاومت لبنان واضح است.

وی اضافه کرد: این نقش‌آفرینی در دو بعد سیاسی و عملیاتی صورت گرفته است. در بعد سیاسی- شاهد ظاهرسازی‌های هدفمند و مشترک آمریکا و اتحادیه اروپا درخصوص لزوم انعقاد آتش‌بس ۲۱ روزه در لبنان بودیم. به‌عبارت بهتر، اصرار غرب بر آتش‌بس ۲۱ روزه و نفی این راهکار توسط نتانیاهو، یک نقشه از پیش تعیین‌شده با عاملیت مثلث تروریسم در جهان بوده است.

امام جمعه سیراف با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بنای جنگ ندارد، بلکه دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم را وظیفه خود می‌داند.رژیم غاصب پس از فرصت‌های فراوان، از رأفت اسلامی استفاده نکرد و با حمایت حزب‌الله، اتفاقی تاریخی و ماندگار دیشب رقم خورد.

وی با بیان اینکه عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اوج صلابت بود و در تاریخ ماندگار خواهد شد افزود: رسانه‌های خودشان نیز به آن اذعان کردند که اوج افتخارآفرینی و صلابت بی‌نظیری را به نمایش گذاشت.

عاشوری بیان کرد: آمریکا باید به سگ هار خود قلاده بزند و خویشتن‌داری جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد و بسیاری فکر می‌کردند حرف فرماندهان بلوف است، اما همه فهمیدند که به حرف‌ها عمل می‌شود.

وی ادامه داد: مناطق و پایگاه‌های نظامی دشمن به دست فرزندان صالح خمینی و سربازان حاج قاسم نابود شد و این نشان از قدرت و عزم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت‌های مظلوم دارد.

امام جمعه سیراف افزود: جمعه ۱۳ مهرماه چشمان بسیاری در سراسر جهان به نماز جمعه تهران و بیانات رهبر معظم انقلاب بود. نماز جمعه ۱۳ مهرماه یکی از تاریخی‌ترین رویدادهای سیاسی عبادی است که پیام‌های مختلفی را متبادر می‌سازد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب پس از آنکه موشک‌های ایرانی لرزه بر تل آویو انداخت و بر سیبل اهداف نشست با شجاعت و اقتدار در این نمازجمعه حاضر می‌شوند و یک بار دیگر همه معادلات جنگ روانی و خبرسازی‌های دشمن مبنی بر حضور در پناهگاه و جای امن رنگ می‌بازد.

عاشوری افزود: ارتقای سطح بازدارندگی و جدیت پاسخگویی متقابل ایران در مقابل رژیم صهیونی و همپیمانان در این اقدام راهبردی فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین جهان به خوبی نمایان است و پیام آشکاری را به دوستان و دشمنان می‌دهد.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: به تمامی افسران نیرو انتظامی که با تعهد و فداکاری خود، امنیت را به ارمغان می‌آورند، خدا قوت می‌گوئیم. هفته نیرو انتظامی بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که قدردان تمام لحظات، تلاش‌ها و فداکاری‌های شما برای حفظ امنیت ما هستیم. مردم ما قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ