تقویت جبهه مقاومت دستاورد شهادت نصرالله/ نابودی اسرائیل نزدیک است

اقتصاد ایران: مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت با بودن شهید سید حسن نصرالله روز به روز تقویت شد، گفت: شهید مقاومت، حزب الله را از یک گروه شبه نظامی به یک سپاه قدرتمند بدل ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار دادند، سید حسن نصرالله را مجاهد کبیر و پرچم دار مقاومت در منطقه و انسانی با فضیلت و رهبر و مدیری سیاسی، نام بردند شخصیتی که در جهاد در راه خدا همه دشواری‌ها را به جان خودش خرید.

وی با بیان اینکه شهید نصرالله بعد از شهادت شهید موسوی حزب الله لبنان را تحویل و از یک گروه شبه نظامی، یک سپاه قدرتمند ساخت، افزود: مردم لبنان فراموش نکرده‌اند زمانی که نظامیان رژیم صهیونیستی تا بیروت را زیر چکمه‌های استعماری خودشان قرار دادند، این حزب الله بود که پای صحنه ایستاد و لبنان را سربلند ساخت.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مردم سوریه فراموش نکرده‌اند زمانی که داعش بخش اعظمی خاک این کشور را گرفت، حزب الله بود که با کمک شهید سلیمانی، داعش را از سوریه خارج ساخت، تاکید کرد: اینها گوشه‌ای از خدمات شهید راه مقاومت به منطقه و اسلام است.

بارانی با بیان اینکه جبهه مقاومت با بودن شهید نصرالله روز به روز تقویت شد، تاکید کرد: ۳۲ سال مبارزه و مجاهدت از شهید سید حسن نصرالله شخصیتی ساخت که جهان عرب او را فخر خود نامیدند و باید دانست همه ما مدیون امثال شهید سید حسن نصرالله هستیم زیرا صهیونیست‌های خبیث طبق پروتکل خود، غیر یهود را انسان نمی‌داند و امثال شهید نصرالله جلوی این دکترین ایستادند.

وی با بیان اینکه حزب الله قائم به شخص نیست و راه سید مقاومت با انگیزه تر از گذشته با تعداد بیشتر از جوانانی که با خون شهید نصرالله بیدار شدند، ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: مجاهدت‌های حزب الله تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه باید مراقب عملیات رسانه‌ای دشمن بعد از شهادت شهید نصرالله بود زیرا اینها به دنبال تولید ترس و ناامیدی بین مسلمانان هستند، ابراز کرد: این عملیات رسانه‌ای تلاش دارد که «تمام شدن همه چیز» را بین مسئولان، نخبگان، جوانان و اقشار مختلف القا کند و لذا باید مراقب این توطئه‌ها به خصوص خط تفرقه در داخل کشور و خط تخریب از خارج کشور بود.

بارانی با بیان اینکه عملیات رسانه‌ای دشمن می‌کوشد تا مردم را از شهادت شهید نصرالله خوشحال نشان دهد، تاکید کرد: القای بن بست در جبهه مقاومت و ناامیدی و فاصله بین مردم و نظام از جمله شگردهای جنگ رسانه‌ای صهیونیست‌ها است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ