شر اسرائیل و آمریکا مشکل اصلی کشورهای آسیایی است

اقتصاد ایران: لاهرود- امام جمعه بخش مشگین‌شرقی گفت: مشکل اصلی منطقه کل کشورهای آسیایی، حضور و وجود شر مطلق یعنی اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا است که با بیرون کردن آنها صلح و آرامش در جامعه حکمفرما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لاهرود در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی با بیان اینکه فقدان شهید سید حسن نصرالله حادثه بزرگی است بر عدم عقب افتادگی جهت‌گیری نخبگی و نخبگانی تاکید کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آنقدر به مسئله علم و جایگاه نخبگی اهمیت می‌دهند که با وجود آنکه عزادار بودند و شخصیت عظیمی مثل شهید «سید حسن نصرالله» را از دست دادیم ولی جلسه دیدار با نخبگان را از دست نمی‌دهند

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی ادامه داد: کشور ما از لحاظ استعداد، هوش، فکر و ذهنی جز ۳ کشور برتر دنیا است و باید این استعدادها را فعال کنیم که آموزش و پرورش و خانواده در این راستا نقش اول و وظیفه بسیار سنگینی را دارند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه فعال‌سازی بنیاد نخبگان در لاهرود در راستای تداوم شناسایی استعدادهای برتر علمی در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: دانش آموزان نخبه و برتر کنکور را فراموش نکنیم و آموزش و پرورش نسبت به این مسئله بیشتر اهمیت بدهد.

استکبار ستیزی جز ویژگی‌های شیعیان و مردمان آزاده دنیا است

وی گفت: مشکل اصلی منطقه کل کشورهای آسیایی، حضور و وجود شر مطلق یعنی اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا است، اگر شر وجود این تروریست‌ها در منطقه از بین برود، درگیری‌ها، قتل‌ها و خونریزی‌ها پایان می‌یابد بنابراین کشورهای آسیایی باید آنها را از منطقه بیرون کرده تا در صلح و سلامت و آرامش زندگی کنند.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی در ادامه به مسئله فلسطین اشاره کرد و افزود: تمام قضایا به فلسطین ختم می‌شود، محور قضایا فلسطین و دنیا حول دو محور حق و باطل و ظلم و جور مستکبرین است و باید با مستکبرین جهان مبارزه کنیم که استکبار ستیزی جز ویژگی‌های شیعیان و مردمان آزاده دنیا است.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه باید از جبهه حق، همه جانبه حمایت کنیم و بر علیه دشمن متحد شویم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حکم جهاد صادر کردند که بر همه فرض است و ما به فرمان ولی فقیه خود لبیک می‌گوئیم که از هر لحاظ آماده‌ایم تا «حیفا» و «تل آویو» را با خاک یکسان کنیم و اسرائیل را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: از سپاه معظم، نیروهای مسلح، دولت و همه پاسبانان میهن اسلامی که تلاش کردند تا عملیات «وعده صادق ۲» اتفاق بیفتد و اسرائیل را موشک باران کردند، صمیمانه تشکر، قدردانی و حمایت می‌کنیم که سیلی کوچکی بر رژیم اسرائیل خبیث بود.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی در ادامه با گرامیداشت روز دامپزشکی گفت: از مسئول ارشد استان، شهرستان و بخش می‌خواهیم که کشتارگاه ما را راه اندازی کنند که ذبح دام بیشتر در بخش ما اتفاق می‌افتد و مردم نگران بهداشت و مریضی دام هستند.

وی با بیان اینکه توسعه محدوده روستاها و راه بین مزارع و تجدید نظر در پروانه چرای عشایر، طرح مساحی اراضی، توسعه محدوده شهری از جمله درواست مردم برای رفع و حل است، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران دشمن شکن است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ