عملیات وعده صادق ۲ ناکارآمدی امنیتی رژیم صهیونیستی را نشان داد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر شکست و ناکارآمدی راهبردهای امنیتی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در غرب آسیا را به تصویر کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: امام هادی (ع) به حماد رازی فرمودند: «هرگاه در محل زندگی خود شهر ری در کار دین به مشکلی دچار شدی، آن را از عبدالعظیم حسنی بپرس و سلام مرا به او برسان»

وی با اشاره به روز ملی کودک افزود: اموری که رسول خدا (ص) در امر تربیت کودکان بدان اشاره کرده‌اند آموزش و شعائر دینی است ایشان می‌فرمودند: «هرگاه کودکانتان زبان باز کردند کلمه لا اله الا الله را به آنان بیاموزید و هرگاه دندان شیری آنها افتاد آنان را به نماز امر کنید.»

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پرچمدار سلامت، امنیت، اقتدار نظام، مردم و جامعه است و در برابر حوادث و امواجی از دشمنی‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: دشمن با جنگ شناختی و ادراکی درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب و کشور و مردم است و همه مسئولان و مردم و همچنین نیروی انتظامی وظیفه بزرگی در قبال این مسئولیت دارند. ما در کنار پیشرفت‌ها و تحولات در معرض آسیب‌های زیاد اجتماعی هستیم که نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

حجت‌الاسلام مصلح ادامه داد: با توجه به مأموریت‌های متعدد نیروی انتظامی همه وظیفه داریم در کنار آنها باشیم و آنها را در مأموریت‌های خطیری که دارند یاری کنیم.

وی با تسلیت شهادت سید جبهه مقاومت افزود: شهادت شهید سید حسن نصرالله، ثلمه‌ای بزرگ بود برای امت اسلامی ولی بی‌شک برکاتش بیشتر خواهد بود. این شهادت بشارت است بر اینکه بدون شک شاهد بالندگی بیشتر مقاومت خواهیم بود.

محور مقاومت بازسازی شده است

امام جمعه دشتستان با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: اجرای موفقیت‌آمیز، مؤثر و مقتدارنه عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نظام بین‌الملل به تصویر کشید، ابعاد و اهمیت این عملیات به اندازه‌ای است که می‌توان آن را نقطه عطفی در روند تحولات و ترتیبات سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا به حساب آورد.

مصلح بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر شکست و ناکارآمدی راهبردهای امنیتی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در غرب آسیا را به تصویر کشاند، این واقعیت تا جایی مشهود بود که سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد «ما شاهد شکست کامل دولت بایدن در غرب آسیا هستیم.»

وی افزود: با انجام عملیات وعده صادق ۲ روحیه محور مقاومت بازسازی شده است و این امر منجر به تقویت اقدامات محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی خواهد شد.

امام جمعه دشتستان افزود: پس از عملیات مذکور مجدداً به دشمن صهیونیستی ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران نسبت به ترور فرماندهان محور مقاومت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران چه در داخل کشور و چه در خارج از آن حساس بوده و در زمان و مکان مناسب پاسخ لازم را به دشمن خواهد داد.

مصلح ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ به طور اجتناب ناپذیری بر محاسبات نظام تصمیم‌سازی آمریکا خاصه در قبال جمهوری اسلامی ایران تأثیر خواهد گذاشت. دولت آمریکا با در خطر دیدن موجودیت و امنیت متحد نامشروع خود و با مشاهده توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران، متوجه می‌شود که افزایش تنش‌ها با ایران پیامدهای مهیبی برای نظام سلطه به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: از پیام‌های روشن عملیات وعده صادق (۲) می‌توان به این موارد اشاره کرد که ایران می‌تواند به آسانی در آسمان دفاعی رژیم نفوذ کند و ایران می‌تواند هر هدف دلخواهی را مورد حمله قرار دهد.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه اسرائیل تار عنکبوت است و عملیات اخیر این مسئله را به منصحه ظهور رساند ادامه داد: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند دردناک‌تر از این نوبت و نوبت‌های قبل پاسخ دریافت خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ