طلسم پرسپولیس در آسیا ۱۰ ماهه شد

اقتصاد ایران: پرسپولیس در ۳ بازی اخیر آسیایی خود کلین‌شیت نکرده و سرخ‌پوشان در ۵ دیدار قبلی فقط یک‌بار دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند.

 فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس یکی از ۲ نماینده فوتبال ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا است که سرخ‌پوشان نتوانسته‌اند شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند. البته که شاگردان خوان کارلوس گاریدو در نخستین بازی‌شان در لیگ نخبگان، نمایش خوبی از خود برابر الاهلی عربستان به جای گذاشتند اما ناکام در کسب امتیاز بودند و در دیدار دوم هم در حالی‌که تصور می‌شد، نخستین برد پرسپولیس در لیگ نخبگان به‌ثبت خواهد رسید اما سرخ‌پوشان برابر پاختاکور به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

شاگردان گاریدو در جدال با پاختاکور به مراتب نمایش ضعیف‌تری در قیاس با دیدار مقابل الاهلی از خود به جای گذاشتند؛ آن‌هم در حالی‌که نبرد با حریف عربستانی در جده برگزار شد و دوئل با پاختاکور، اولین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا بود. در این میان، یکی از نکات مهم مرتبط با شرایط ساختار دفاعی پرسپولیس است؛ تیمی که در لیگ برتر در 3 بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده اما شرایط در بازی‌های آسیایی متفاوت بوده و سرخ‌پوشان نتوانسته‌اند کارنامه موفقی از حیث شمار گل خورده از خود به جای بگذارند.

فقط یاران رونالدو به پرسپولیس گل نزدند!

سرخ‌پوشان در طول 5 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان آسیا در حالی کار خود را با کسب 3 تساوی و 2 باخت به پایان برده‌اند که اتفاق جالب‌توجه، دریافت 5 گل در این 5 مسابقه بوده است. پرسپولیسی‌ها در آغاز دور برگشت مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با تساوی 1-1 مقابل استقلال تاجیکستان متوقف شدند، بعد از آن در ریاض برابر النصر کار خود را با تساوی بدون گل به پایان بردند و سپس شکستی 2 بر یک را در تهران در جدال با الدحیل پذیرفتند. در فصل جدید لیگ نخبگان هم که دروازه پرسپولیس از سوی تیم‌های الاهلی و پاختاکور باز شده است. با این اوصاف، آخرین کلین‌شیت آسیایی پرسپولیس در آذرماه 1402 و در تقابل با یاران کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند به‌ثبت رسیده و سرخ‌پوشان در 3 بازی آسیایی اخیر خود ناکام در ثبت کلین‌شیت بوده‌اند.

گندوز نبود، شرایط بحرانی می‌شد!

الکسیس گندوز، دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس که برای دومین دوره پیاپی توانست شانس حضور در اردوی ملی را به‌دست آورد و در فیفادی پیش‌رو به جمع بازیکنان تیم ملی الجزایر ملحق می‌شود، هنوز نتوانسته در لیگ نخبگان آسیا کلین‌شیت کند؛ آن‌هم در حالی‌که عملکرد دروازه‌بان سرخ‌پوشان در 2 جدال با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان تحسین‌برانگیز بوده و گندوز توانسته 6 شوت از 8 شوت روانه شده به سوی دروازه‌اش را مهار کند که بدون‌شک مهم‌ترین مهار او در جدال با الاهلی به‌ثبت رسید که دروازه‌بان پرسپولیس اجازه گلزنی به ریاض محرز را از روی نقطه پنالتی نداد و ضربه او را مهار کرد. پرسپولیس در دیدار بعدی خود، روز سی‌ام مهرماه در دوحه میهمان السد قطر است و سرخ‌پوشان امیدوارند در این مسابقه بتوانند به روند ناکامی‌های خود در مسیر بسته نگه‌داشتن دروازه‌شان در رقابت‌های آسیایی پایان بدهند.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ