حزب الله لبنان ۷ پایگاه ارتش اسرائیل را درهم کوبید

اقتصاد ایران: جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که هفت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که هفت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان امروز جمعه در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستاها و غیر نظامیان،  رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه شهرک الکریوت واقع در شمال حیفا را هدف حملات موشکی خود قرار داده است

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی المالکیه هدف حملات راکتی قرار داده و منجر به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شدند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه سوم خود از حمله موشکی به پایگاه ایلانیای رژِیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. جنبش حزب الله لبنان در بیانیه دیگر خود اعلام کرد که محل استقرار توپخانه‌های رژیم صهیونیستی را در جنوب کریات شمونه هدف حملات موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه پنجم خود از حمله موشکی جدید به شهر اشغالی «صفد» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین نیروهای زرهی  و نظامیان صهیونیست را در مارون الراس هدف حملات توپخانه ای خود قرار کرد که در پی آن چندین نظامی این رژیم به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه هفتم امروز خود اعلام کرد که مرکز نظامی رویسات العلم در تپه های کفرشوبای لبنان را هدف حملات خمپاره ای خود قرار داده که مستقیم به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

دوازده ماه از جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهرماه گذشته) می‌گذرد و حزب‌الله لبنان با هدف حمایت از مردم و مقاومت غزه، از روز دوم این جنگ (یعنی 16 مهرماه) دست به عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل زد.

این عملیات‌ها منجر به درگیری بین حزب‌الله و رژیم اسرائیل شد و طی این مدت، دو طرف مواضع یکدیگر را هدف حمله قرار داده‌اند؛ حزب‌الله با عملیات‌های خود در این دوازده ماه، موفق شده است، بیش از 100 هزار صهیونیست شهرک‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را از خانه و کاشانه غصبی خود آواره کند و این اتفاق، هزینه مالی و فشار مضاعفی بر رژیم اسرائیل که درگیر جنگ است، وارد کرده است.

حزب‌الله تأکید کرده است: توقف جنگ در شمال فلسطین اشغالی، منوط به توقف جنگ علیه نوار غزه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ