کار درخشان نیروهای مسلح ما کاملاً قانونی و مشروع بود

اقتصاد ایران: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه های نماز جمعه بیان کردند: سیاست دشمنان تفرقه بیانداز و حکومت کن است مبنای آنها تفرقه افکنی است؛ این سیاستها را به انواع مختلف در کشورهای مسلمان اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نمازجمعه تهران هم‌اکنون آغاز شد.

ایشان در ابتدای این خطبه‌ها بیان کردند: همه برادران و خواهران عزیز و خودم را دعوت می‌کنم به رعایت تقوای الهی؛ مراقب باشیم در گفتار و کردارمان از حدود الهی خارج نشویم.

رهبر انقلاب با بیان اینکه اگر شما مسلمانان با یک دیگر وحدت و همدلی داشته باشید رحمت خداوند شامل حال شما می‌شود، اظهار کردند: در آیه‌ای که قرائت کردم مسئله مهم پیوستگی مؤمنین مطرح شده است. در تعبیرات قرآنی به این پیوستگی گفته می‌شود ولایت. در این آیه نتیجه این ولایت و همبستگی رحمت الهی معرفی می‌شود. یعنی اگر شما مسلمانان با یک دیگر وحدت و همدلی داشته باشید رحمت خداوند شامل حال شما می‌شود. آیه شریفه را با ذکر عزت الهی و حکمت الهی پایان می‌دهد.

ایشان با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان با همدیگر اتحاد و اتفاق داشته باشند عزت و حکمت الهی پشت سر آنهاست، تصریح کردند: می‌توانند از مقتضای سنت‌های پروردگار و قوانین الهی استفاده کنند. ولایت یعنی پیوند و همبستگی مسلمانان با یکدیگر و این شد سیاست قرآنی با مسلمانان. قرآن سیاستش با مسلمانان این است که ملت‌های مسلمانان با همدیگر همبستگی داشته باشند.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه سیاست دشمنان تفرقه بیانداز و حکومت کن است مبنای آنها تفرقه افکنی است، گفتند: این سیاست‌ها را به انواع مختلف در کشورهای مسلمانان اجرا کردند؛ اما امروز ملت‌ها بیدار شدند؛ امروز روزی است که می‌توانند بر این ترفند دشمنان اسلام و مسلمین فائق بیایید. دشمن ایران دشمن ملت عراق و فلسطین و مصر و سوریه و یمن است

رهبر انقلاب با بیان اینکه دشمن در هر جا دارد با یک شیوه مخصوص آن کار می‌کند اما اتاق فرمان یکجاست و از همانجا دستور می‌گیرند، تصریح کردند: دشمن اگر از یک کشور خیالش راحت شود به سراغ کشور بعدی خواهد رفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ