عملیات‌وعده صادق۲بیانگر اقتدارنظام اسلامی/ ایران تکیه‌گاه مظلومان

اقتصاد ایران: سنندج- عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران با نام وعده صادق (۲) بیانگر اقتدار نظام اسلامی ایران است که نقطه عطفی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به شمار می‌رود.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: وقتی اسرائیل بارها و بارها مردم بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین را بمباران کرد باید به فکر انتقامی سخت هم می‌بود.

مردم مناطق نوار غزه چند شب پیش در طول یک سال اخیر برای بار دوم با شادی سرکردند و از اینکه آن شب خواب آرام و بدون بمباران را می‌گذرانند قوت قلب داشتند.

سبز پوشان ایرانی به کمک برادران جبهه مقاومت رفتند اما نه با عبور زمینی از مرزها بلکه با شکستن صوت آسمانی و ستاره باران گنبد آهنین مرزها را درنوردند.

عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران با نام وعده صادق ۲ علیه اسرائیل غاصب جشن و شادی در جهان اسلام را به دنبال داشت.

مردم پس از مشاهده تصاویر غرورآفرین عملیات موفق موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خیابان‌ها آمدند و از این عملیات اعلام حمایت کردند.

حملات موشکی سپاه بیانگر اقتدار ایران

یک پیرمرد سنندجی با لبخندی بر لب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این عملیات ایران اقتداری عظیم را نشان داد، و برای آمریکا و اسرائیل تو دهنی بود.

وی بیان کرد: شاید ایران برای رضای خدا به جاهای مسکونی حمله نکند و خسارات زیادی به مردم اسرائیل وارد نکرده باشد اما قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داد و قلب اسرائیل یعنی مغز آمریکا و این به معنی نابودی استکبار است.

این پیرمرد سنندجی گفت: تمام سنندج و ایران پشت این اقدام سپاه هستند و از آنها تشکر می‌کنند.

شهید نصرالله عامل اتحاد جامعه اسلامی

یک دانشجوی کردستانی هم ضمن اعلام خوشحالی از اقدام سپاه بیان کرد: شهید حسن نصرالله شهید هنیه و شهدای دیگر همه عاملی برای اتحاد جامعه اسلامی بودند.

رضایی گفت: امروز جنگ اسرائیل با جهان اسلام است و باید همه با هم به فکر پاسخ باشیم و اتحاد مسلمانان مشتی محکم بر وجود استکبار خواهد بود.

وی تصریح کرد: سکوت ملل اسلامی به ضرر همه جهان اسلام است و روزی فرا می‌رسد که ملل مسکوت هم ضربه استکبار را خواهد خورد و نباید انتظار یاری داشته باشند اما این حرکت سبز پوشان سپاه پاسداران مشتی بر دهان استکبار است.

ایران کشوری صلح طلب و مخالف شرارت‌ها

یک بانوی کرد هم در حمایت از اقدام موفق بمباران سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق ۲ علیه اسرائیل اظهار کرد: ایران صلح طلب است و در مدت یک سالی که شرارت و توحش اسرائیل افزایش یافته است سعی بسیاری در جانبداری و خودداری برای ممانعت از جنگ در منطقه کرد، اما خود اسرائیلی‌ها دست از شرارت برنداشت و امروز باید آسمان تل آویو با بمب‌های سپاه ستاره باران شود.

خانم رحیمی اظهار کرد: جنگ امروز لبنان و غزه را مسلمانان شروع نکردند و ما پیرو دینی هستیم که صلح طلب هستیم اما در دفاع مشروع جان مایه می‌گذاریم و با تمام وجود مقابله می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اسلام ابتدا یهودیان صهیونیستی را به مدارا دعوت کرد و از هر دری اتمام و خاتمه بمباران در غزه و فلسطین را خواستار بود اما وقتی این رژیم و غده سرطانی طالب جنگ بود و به هشدارهای خاتمه جنایت در لبنان و غزه توسط ایران بی‌توجه بود باید انتظار نا آرامی و ترس را هم داشته باشد.

دهم مهرماه شامگاه سه شنبه بود که بیش از ۱۸۰ موشک بالستیک به تل آویو و چند شهر دیگر اسرائیل شلیک شد که زمان رسیدن موشک‌ها به هدف کمتر از ۱۵ دقیقه پس از شلیک بوده و تعداد بیشماری از موشک‌های ایران از سد دیوار آهنین اسرائیل عبور کرده است.

براساس اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرده‌است. این عملیات واکنش ایران پس از ترور اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ