نابودی رژیم صهیونیستی را جهان به زودی خواهد دید

اقتصاد ایران: کاشان - یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: نابودی رژیم صهیونیستی را جهان به زودی خواهد دید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی صبح جمعه در مراسم سنتی و جهانی قالیشویان در مشهد اردهال کاشان با اشاره به نقش امامزاده علی بن باقر (ع) در گسترش و تثبیت تشیع در منطقه کاشان اظهار داشت: آن حضرت به دعوت مردم منطقه و به نمایندگی از پدر بزرگوار خود حضرت امام باقر (ع) برای ارشاد و راهنمایی مردم رهسپار منطقه کاشان شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور حضرت علی بن باقر (ع) باعث جلوگیری از تحریف دین شد، ابراز داشت: همه امامزادگان باید تکریم شوند اما امامزاده علی بن باقر (ع) به عنوان فرزند بلافصل امام و کسی که سفیر امام در ایران و کاشان بودند جایگاه ویژه ای دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مراسم سنتی و جهانی قالیشویان تصریح کرد: هر سال مردم زیادی از سراسر ایران و جهان به مشهد اردهال سفر می‌کنند تا از معنویت و فضائل حرم مطهر ایشان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه حضور امامزادگان در هر منطقه باعث خیر و برکت است، گفت: فردی مثل حضرت علی بن باقر (ع) هم مجاهد و هم مهاجر فی سبیل الله بودند که خود دارای فضیلت زیادی نزد خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه امامان و امامزادگان همه در جهت مبارزه با ظلم حرکت و زندگی کردند، گفت: ما پیرو اینچنین انسان‌های بزرگ مرتبه‌ای هستیم و باید از منش و رفتار آنها تبعیت کنیم.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی دنیا نابودی این رژیم جعلی را با چشمان خود خواهد دید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث سخت تاریخ گفت: ما در تاریخ جنگ‌هایی مثل تحت را دیده‌ایم که در آن فردی مثل حضرت علی (ع) ۸۰ ضربه بر پیکر مطهرشان وارد شده است.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم در فضیلت‌های جهاد افزود: مجاهد در راه خدا باید شجاع و فراملی باشد چراکه در راه خدا مجاهدت می‌کند و در حال حاضر این موضوع را می‌توان در مجاهدت‌های مردم یمن و لبنان و عراق و فلسطین دید.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه سستی و ضعف در انسان مجاهد رخنه نمی‌کند، خاطرنشان کرد: انسان مجاهد در مقابل دشمن محکم و پرقدرت می‌ایستد و مبارزه می‌کند و صبوری می‌کند چراکه اجر و پاداش انسان مجاهد را خداوند متعال مژده داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ