کوچکترین خطای اسرائیل پاسخی بزرگ خواهد داشت

اقتصاد ایران: قزوین- رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به کوچک‌ترین خطای اسرائیل با حجم انبوه سلاح های نوین و استراتژیک پاسخ خواهیم داد و این سلاح‌ها در حجم فراوان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش ظهر جمعه در یادواره شهدای کذلک آبیک ضمن گرامیداشت یاد شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جنگ اعراب در چند روز همه اعراب را شکست داد ولی امروز در برابر یک گروه به نام حماس عاجز مانده است.

وی افزود: این جایگاه، عظمت و قدرت جبهه مقاومت به برکت خون شهداست و اگر با بینش و نگاه عمیق بنگریم متوجه می شویم که انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس موجب شده است امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به استیصال برسد.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در شرایطی که جبهه مقاومت هر روز پرقدرت از قبل می شود، رژیم صهیونیستی یک راه پیش رو دارد و آن هم نابودی زودتر از موعدی است که مقام معظم رهبری فرمودند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهیدان سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه شیشه عطری بودند که با شهادتشان، عطر خوش مقاومت در پهنه جهان اسلام پیچیده است و با شهادت این عزیزان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تسریع خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانطور که شهادت اباعبدالله الحسین (ع) نقطه آغاز نبرد حق علیه باطل و شکست جبهه باطل بود، امروز هم در همان نقطه ایستاده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ۲ بخش کوچکی از سلاح های خود را علیه رژیم صهیونیستی به کار برده ایم و حجم انبوهی از سلاح های نوین و استراتژیک خود را به کار نبرده ایم و به آمریکا هشدار می دهیم که اگر جلوی سگ هار خود را در منطقه را نگیرد و خودش هم در حمایت از این سگ هار اقدامی کند پاسخی شدید، بزرگ، قاطع و فوری دریافت می‌کند.

وی در انتها یادآور شد: عملیات اخیر سپاه و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، علیه رژیم صهیونیستی هشداری بود برای اینکه صهیونیست‌ها دست از پا خطا نکنند و بدانند که ما در حوزه امنیت مردم خود با هیچکس تعارف نداریم، چه برسد به رژیم صهیونیستی که به تعبیر مقام معظم رهبری تنها یک باند جنایتکار تروریست است‌.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ