ایردراپ‌های بزرگ تون‌کوین در راه است!

اقتصاد ایران: پس از مدت‌ها انتظار، در ماه سپتامبر و اکتبر کاربران به پاداش‌های ایردراپ ‌های مبتنی بر تلگرام که قریب به ۹۰ درصد آن‌ها بر روی شبکه TON راه‌اندازی خواهد شد، می‌رسند! در حال حاضر بسیاری از مینی اپ‌های تلگرامی که دارای برنامه ایردراپ ارز دیجیتال هستند، تاریخ دقیق زمان لیست شدن و اعطای پاداش به کاربران خود را اعلام کرده و جانی مجدد در کالبد تون‌کوین که به دلیل حواشی ناشی از دستگیری پاول دروف با یک روند نزولی مواجه شده بود، دمیده‌اند. اگر سری به کانال‌های تلگرامی، پست‌های ایکس یا اینستاگرام بزنید با تعداد زیادی از پست‌ها مواجه خواهید شد که در حال تبلیغ ایردراپ‌های ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام هستند؛ اما این که چقدر با زمان لیست شدن توکن‌های این ایردراپ‌ها فاصله داریم، موضوع مهمی است که این مطلب به آن اختصاص داده شده است. اگر شما هم به دنبال کسب اطلاع دقیق از زمان لیست شدن همستر، بلوم، ایکس امپایر و سایر ایردراپ‌های تلگرامی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نگاهی به ایردراپهای این ماه شبکه TON

شبکه بلاکچین TON ارتباط بسیار نزدیکی با پیامرسان تلگرام دارد و اگر تاریخچه این شبکه را از بلاگ صرافی کیف پول من مطالعه کرده باشید، قطعاً می‌دانید که این شبکه بلاکچینی مستقیماً از سوی تیم مدیریتی تلگرام ایجاد شده و بعدها بنابه‌دلایل حقوقی پیش آمده برای پاول دروف، مدیرعامل تلگرام، در آمریکا، مالکیت آن در ظاهر به برادر پاول منتقل شده؛ اما نکته جالب توجه ماجرا اینجاست که این شبکه هیچگاه ارتباط خود با تلگرام را قطع نکرده است. وجود ایردراپ‌های ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام نظیر نات کوین و داگز به خوبی اثبات کننده این ارتباط است. ایردراپ‌ها همواره یک شیوه جذاب برای کسب سود و ارز دیجیتال رایگان در فضای کریپتوکارنسی بوده‌اند و تیم توسعه‌دهنده TON به خوبی بر اهمیت ایردراپ‌ها در تشویق کاربران به استفاده از شبکه تون و ارتقا سطح جایگاه این شبکه بلاکچینی در میان رقبای قدرتمندی همچون اتریوم، بیت کوین و غیره واقف هستند.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه صرافی کیف پول من اقدام به خرید تون کون کنید.

از جمله ایردراپ‌های مبتنی بر تلگرام شبکه TON که در ماه سپتامبر انجام شده یا انجام خواهد شد به شرح زیر هستند:

• ایردراپ Catizen: این ایردراپ در 20 سپتامبر صورت خواهد گرفت و در حال حاضر چندین صرافی رمزارزی معتبر نظیر OKX، Gate.io، Bybit، KuCoin و کیف پول من، اعلام کرده‌اند که در این تاریخ توکن CATI را لیست خواهند کرد. این پروژه رمزارزی که حدوداً 6 ماه پیش راه‌اندازی شد، در طول این بازه زمانی توانست 34 میلیون کاربر را به سمت خود جذب نماید. این بازی که با تم گربه طراحی شده سابقاً یک بار به دلیل کمک 100 هزار دلاری به گروه حقوق حیوانات PETA زمان ایردراپ را به تاخیر انداخته بود که این موضوع نارضایتی کاربران را در پی داشت.

• ایردراپ Hamster Kombat: ایردراپ همستر یکی از مورد انتظارترین ایردراپ‌های تاریخ دنیای کریپتوکارنسی است و توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب نماید. تیم مدیریتی همستر اعلام کرده‌اند که در روز 26 سپتامبر شاهد انجام ایردراپ و اعلام TGE کاربران خواهیم بود. توکن این پروژه نیز از سوی بسیاری از صرافی‌های رمزارزی مورد حمایت قرار گرفته است. البته همستر نیز به دلیل تاخیر در برگزاری ایردراپ و معرفی مکرر بازی‌های مختلف برای کسب سکه و کلید در معرض انتقاد کاربران قرار گرفته و به نظر برخی از آن‌ها این بازی تلگرامی شفافیت لازم در نحوه ارائه پاداش را ندارد که تیم مدیریتی این پروژه در پاسخ به این انتقاد در بخش Airdrop موجود در داخل این مینی‌اپ به طور شفاف معیارهایی که در ایردراپ مبنای امتیازدهی به کاربران مورد استفاده قرار خواهند گرفت را اعلام کرد.

• ایردراپ CATS: این ایردراپ شباهت بسیار زیادی به آنچه که در ایردراپ داگز مشاهده کردیم، دارد. به این صورت که در این مینی اپ تلگرامی نیز براساس سن و میزان فعالیت شما در تلگرام، امتیاز اولیه به کاربر اعطا می‌گردد که با تکمیل تسک‌های مختلف آن و همچنین دعوت از دوستان می‌توانید امتیاز اختصاص داده به حساب کاربری خود را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که این مینی اپ دارای بیش از 20 میلیون کاربر بوده و هرچند که به شکل رسمی خبر راه‌اندازی ایردراپ آن در ماه سپتامبر اعلام نشده است؛ اما براساس شواهد موجود به نظر می‌رسد که کتز نیز در سپتامبر ایردراپ خود را انجام خواهد داد.

• ایردراپ TonStation: یکی از پروژه‌های معتبر دیگر موجود در تلگرام که کمتر از 14 روز به انجام ایردراپ آن زمان باقی مانده است، ایردراپ TON Station است که اولین بار از سوی بلوم معرفی شد. مشارکت در این برنامه دارای پیچیدگی خاصی نبوده و همچون بلوم کافیست هر 8 ساعت یکبار به آن سر بزنید و امتیازهای خود را جمع‌آوری کنید. توکن این پروژه، SOON نام دارد. براساس گزارش‌های مختلف موجود درباره این مینی اپ، گفته شده که توکن SOON در بسیاری از صرافی‌های معتبر همچون بایننس لیست خواهد شد.

• ایردراپ X Empire: ایکس امپایر از مینی اپ‌های محبوب دیگر موجود در تلگرام است که توانسته بیش از 30 میلیون کاربر را به سمت خود جذب نماید. براساس اعلام رسمی تیم مدیریتی این پروژه رمزارزی، در 30 سپتامبر ایردراپ خود را انجام خواهد داد. عرضه کل توکن‌های ایکس امپایر حدوداً 690 میلیارد واحد توکن اعلام شده است. تنها شرط دریافت این ایردراپ این است که لول اکانت شما بالاتر از 4 باشد و میزان پرافیت نیز در این مینی اپ بسیار حائز اهمیت است.

ایردراپهای معتبر بعدی شبکه TON

طومار ایردراپ‌های مبتنی بر تلگرام در ماه سپتامبر بسته نخواهد شد و در کنار ایردراپ‌های معرفی شده در فوق بسیاری از کاربران منتظر انجام ایردراپ‌های معتبر دیگری هستند که احتمالاً در ماه اکتبر یا نهایتاً در اواخر سه ماهه چهارم سال 2024 انجام خواهند شد. این ایردراپ‌های معتبر نیز به شرح زیر هستند:

• ایردراپ Time Farm: ایردراپ تایم فارم یکی از مورد انتظارترین ایردراپ‌های موجود در میان پروژه‌های رمزارزی مبتنی بر تلگرام است. تیم مدیریتی این مینی اپ در واقع مدیران کمپانی Chrono Tech هستند که سابقاً یک ارز دیجیتال دیگر به نام TIME به بازار عرضه کرده بودند. این رمزارز که در حال حاضر 16 دلار قیمت دارد، در 12 ژانویه سال 2022 به یک رکود قیمتی بسیار خوب دست پیدا کرد و توانست رکورد قیمتی 468.41 دلاری را لمس کند. حالا این تیم از برنامه خود برای راه‌اندازی دائو پرده برداشته و کاربردهای متعددی برای توکن SECOND اعلام کرده است که این توکن قرار است از طریق ایردراپ تایم فارم به بازار عرضه شود.

• ایردراپ BLUM: بلوم را می‌توان یکی از معدود بازی‌های کلیکی شبکه TON معرفی نمود که دارای تم حیوانات نیست. شیوه کسب امتیاز در این بازی به این صورت است که کاربران گلبرگ‌های پیکسلی را که از بالا به پایین می‌آیند، جمع می‌کنند. انجام تسک‌های روزانه، دعوت از دوستان و سر زدن روزانه به این مینی اپ نیز در کسب امتیازات بیشتر کاربران موثر است. براساس اخبار واصله از این ایردراپ، گفته شده که این ایردراپ مستقیماً از سوی صرافی بایننس حمایت می‌شود و به نظر بسیاری از کاربران ارزشمندترین ایردراپ موجود در بستر تلگرام است.

بلاگ صرافی کیف پول من؛ بستری مطمئن برای کسب اطلاع از ایردراپهای تلگرامی!

ایردراپ‌های بزرگ تون‌کوین در راه است!

گفته شد که در حال حاضر تیم مدیریتی شبکه تون به دنبال ایجاد یک جامعه وفادار برای رقابت با رقبای قدرتمند خویش است و یک برنامه جامع از ایردراپ‌ها را برای این منظور در نظر گرفته است. با تجربه ایردراپ نات کوین و داگز، این موضوع برای بسیاری از کاربران روشن شده که در دنیای نوظهور کریپتوکارنسی با انجام چند کار ساده می‌توان درآمد خوبی را به جیب زد. صرافی کیف پول من اولین صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی است که توجه و تمرکز ویژه‌ای بر روی ایردراپ‌های تلگرامی داشته و بستری امن برای معاملات این ارزهای دیجیتالی را فراهم کرده است. اگر به دنبال آن هستید که زودتر از دیگران از ایردراپ‌های جدید و ارزشمند تلگرام اطلاع پیدا کنید، حتماً روزانه سری به بلاگ صرافی کیف پول من به آدرس www.kifpool.me بزنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ