شهادت یکی از فرماندهان عزالدین قسام در بمباران طولکرم

اقتصاد ایران: «زاهی عوفی» از فرماندهان عزالدین قسام در کرانه باختری در بمباران جنگنده‌های ارتش اشغالگر اسرائیل در اردوگاه طولکرم به شهادت رسید.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در پی حمله هوایی ارتش اسرائیل به محله «الحمام» در اردوگاه طولکرم واقع در کرانه باختری «زاهی عوفی» ملقب به «طوفان» از فرماندهان عزالدین قسام به شهادت رسیده است.

رژیم اشغالگر اسرائیل برای اولین بار از زمان انتفاضه دوم، از جنگنده در حملات خود در کرانه باختری استفاده کرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل مدعی است که شهید «زاهی عوفی» در عملیات بمب‌گذاری در یک خودرو در تاریخ 2 سپتامبر 2024 در منطقه «عطاره» نقش داشته و این عملیات را طراحی و رهبری کرده بود. در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است: «او در میان فعالیت‌های خود، به بسیاری در منطقه سلاح می‌رساند و قصد داشت چندین عملیات بزرگ دیگر را در کرانه باختری و عمق خاک اسرائیل انجام دهد».

رسانه‌های فلسطین در کرانه باختری، پنجشنبه شب با انتشار ویدئویی از یک حمله تروریستی جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم اسرائیل در شمال کرانه باختری خبر دادند.

بنا به این گزارش‌ها، جنگنده‌های رژیم اسرائیل محله «الحمام» واقع در اردوگاه طولکرم در کرانه باختری را هدف قرار داده است. رادیو ارتش اسرائیل نیز این حمله را تأیید کرد و گزارش داد که یک حمله هوایی به طولکرم در کرانه باختری پس از عملیات مشترک با شین بت صورت گرفته است.

صهیونیست‌ها مدعی‌اند که مبارزان فلسطینی در این اردوگاه را هدف قرار داده‌اند. هلال احمر فلسطین در کرانه، گزارش داد که 20 نفر به شهات رسیده‌اند. بنا به گفته منابع بیمارستانی، جنگنده رژیم اسرائیل یک قهوه خانه را هدف قرار داده است.

در پی این جنایت، جنبش حماس و جنبش «مجاهدین فلسطینی» در بیانیه‌ای از مردم کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 19489 خواستند تا فردا به خونخواهی شهدای طولکرم، به طور گسترده دست به تظاهرات زده و با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی در تمامی مناطق درگیر شوند.

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ