مراقبت ویژه بایرن از موسیالا؛ باید آماده باشی!

اقتصاد ایران: جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، تحت درمان فشرده و مراقبت‌های ویژه است تا بازی‌های حساس تیمش را از دست ندهد.

ورزش سه: جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، تحت درمان فشرده و مراقبت‌های ویژه است تا بازی‌های حساس تیمش را از دست ندهد.

بایرن مونیخ در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. آنها ابتدا در مقابل بایر لورکوزن با نتیجه ۱-۱ متوقف شدند و سپس در برابر استون ویلا با یک گل مغلوب شدند. با این به‌جز این نتایج، آنها یک نگرانی بزرگ دیگر هم دارند.

جمال موسیالا در بازی مقابل لورکوزن دچار مشکل در ناحیه لگن شد و بایرن مونیخ نگران بود که اگر او در بازی شب گذشته مقابل استون ویلا به میدان برود، مصدومیتش تشدید شود. این نگرانی به ویژه با توجه به بازی‌های مهم آینده مقابل فرانکفورت، اشتوتگارت، بارسلونا و تیم ملی آلمان بیشتر شد. به همین دلیل، موسیالا در حال دریافت درمان فشرده و مراقبت‌های ویژه است تا برای بازی یکشنبه مقابل فرانکفورت آماده شود.

به گزارش بیلد، موسیالا به دلیل این مشکل در بازی مقابل استون ویلا از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد. ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، در صحبت با بیلد توضیح داد که موسیالا در دو روز گذشته احساس خوبی نداشته و به همین دلیل تصمیم گرفتند او را به جای حضور فیکس، در نیمه دوم بازی با استون ویلا به میدان بفرستند تا از تشدید مصدومیت جلوگیری کنند. کمپانی همچنین افزود که موسیالا یکی از بازیکنان کلیدی تیم است و نمی‌خواهند ریسک کنند و او را در همه بازی‌ها به میدان بفرستند.

موسیالا که یکی از بازیکنان جوان و با استعداد بایرن مونیخ است، در این فصل نقش مهمی در تیم داشته و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او امیدوار است که با درمان مناسب و استراحت کافی بتواند این آسیب‌دیدگی را پشت سر بگذارد و به فرم خوب بازگردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ