توصیه مهم آمریکا به اسرائیل درباره حمله به ایران

اقتصاد ایران: یک مقام آمریکایی ادعا کرد که واشنگتن در تماس با سران رژیم تروریستی اسرائیل است و فکر می‌کند که حمله این رژیم به ایران نزدیک نیست.

انتخاب: یک مقام آمریکایی ادعا کرد که واشنگتن در تماس با سران رژیم تروریستی اسرائیل است و فکر می‌کند که حمله این رژیم به ایران نزدیک نیست.

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با الجزیره مدعی شد که آنها با مقامات رژیم تروریستی اسرائیل صحبت کردند و فکر می‌کنند که حمله رژیم به ایران نزدیک نیست.

این مقام آمریکایی در ادامه ادعا کرد: ما به اسرائیلی‌ها توصیه می‌کنیم که از حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران از جمله تأسیسات نفتی خودداری کنند و از اسرائیل می‌خواهیم از جنگ منطقه‌ای همه جانبه به عنوان بخشی از پاسخ به حمله موشکی ایران اجتناب کند.

این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است در پایان گفت که مقامات نظامی آمریکا از رژیم تروریستی اسرائیل خواسته‌اند که در پاسخ به ایران، به پایگاه‌اهی نظامی این کشور در منطقه نیز فکر کنند.

گفتنی است؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می‌برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور اسماعیل هنیه و نیز ترور سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرارداد.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ