پیروز قربانی: هر کس خوب است می‌زنندش!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تیمش را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کرد.

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تیمش را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کرد.

پیروز قربانی، سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز، که امشب تیمش در چارچوب هفته پنجم اولین شکست خود در فصل جدید را متحمل شد و با یک گل به صنعت نفت باخت، در نشست خبری بعد از این بازی گفت: «با وجود زحمتی که بچه‌های ما کشیدند نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در کل در این بازی خوب بودیم، اما فکر می‌کنم باید تحلیل بهتری انجام می‌دادیم و نتیجه بهتری می‌گرفتیم، ولی متاسفانه امروز این اتفاق نیفتاد. بازی از نظر تاکتیکی بازی خوبی بود و تقابل دو استراتژی متفاوت در آن نقش داشت.»

او در واکنش به اینکه "آیا باید صنعت نفت و فجر سپاسی را مدعیان اصلی صعود دانست یا خیر؟" عنوان کرد: «صنعت نفت و فجر تیم‌های ریشه داری هستند و عنوان «بااصالت» را یدک می‌کشند. برخی تیم‌ها با توپ پر وارد می‌شوند و معلوم نیست هدفشان از تیم‌داری چیست و تنها کارشان این است که پرونده‌های کمیته تعیین وضعیت را زیاد می‌کنند. طبیعتا تیم‌های فجر سپاسی و صنعت نفت با هواداران خوبی که دارند و سابقه خوبی که رقم زده‌اند بااصالت هستند و می‌توانند مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند. کار برای صعود خیلی سخت است. جایی زندگی می‌کنیم که اگر کسی خوب کار کند همه می‌خواهند او را زمین بزنند. در هفته‌های اخیر دیدیم برخی‌ها چه کردند. به هر حال باید حرفه‌ای‌تر با قضایا برخورد کنیم. بازی تازه شروع شده و حالا حالاها ادامه دارد.»

سرمربی فجر درباره باخت تیمش در این بازی گفت: «برای برد در این بازی برنامه داشتیم، اما تحیلیل بهتری می‌خواستیم. می‌توانستم تیم را دفاعی بچینم. این کاری بود که صنعت نفت در شهر خودش 70 دقیقه آن را انجام داد و این قدرت تیم فجر را نشان می‌دهد. من دلم می‌خواهد تیمم فوتبال بازی کند. درست است که بردهای ما یک بر صفر بوده، اما در یکی دو بازی باید بیش از سه گل می‌زدیم. خب وقتی برد پرگل داشته باشیم آن وقت اختلاف و تفاوت تیم‌ها بهتر دیده می‌شود.»

قربانی در خصوص مصدومان تیمش تاکید کرد: «اصلا دنبال بهانه نیستم، ولی نوع برنامه‌ریزی مسابقات به نحوی است که تا چند هفته دیگر همه تیم‌ها مصدوم خواهند داشت. شما فقط بحث مسافت را در نظر بگیرید. همین الان ما باید برگردیم شیراز و فقط 2 روز وقت داریم برای بازی بعدی تمرین کنیم. برای یک مربی خیلی سخت است که در چنین شرایطی طراحی تاکتیکی داشته باشد، ولی متاسفانه دوستان می‌خواهند هر طور شده بازی‌ها را برگزار کنند.»

او در پایان درباره اعتراضاتش به داور در طول بازی اظهار داشت: «باید سواد در همه ارکان فوتبال جریان داشته باشد؛ یعنی از مربی گرفته تا بازیکن و داور همه باید بلد باشند کارشان را درست انجام دهند. اینکه از داوری یک تابو درست کنند و هر کس حرف زد محروم شود اصلا خوب نیست. اولین قدم برای پیشرفت این است که به ضعف‌ها اذعان شود وگرنه در جا می‌زنیم.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ