شهید نصرالله به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود

اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: شهید نصرالله به معنای واقعی کلمه برای ولی فقیه خود سرباز بود و وقتی کلامی از زبان مقام معظم رهبری صادر می‌شد، برای ایشان فصل الخطاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین آقامیری شامگاه پنجشنبه در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: در هنگام وقوع تحولات جهانی ملت‌ها باید مراقب باشند، اگر می‌خواهند دچار خسران نشوند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در حال حاضر در حساس‌ترین شرایط قرار گرفتیم و از جهتی در یکی از سخت‌ترین مراحل تاریخ بشر هستیم.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های آخر الزمان این است که وقایع با سرعت بیشتری پشت سر هم قرار می‌گیرد و یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد.

وی گفت: این بیداری و هوشیاری مولفه‌هایی دارد ما که باید در این شرایط حساس هوشیار باشیم و اگر نباشیم ضربه می‌خوریم و برخی از آنها جبران ناپذیر هستند.

حجت الاسلام آقامیری ادامه داد: امام علی (ع) می‌فرماید اگر شما خواب هستید، تصور نکنید دشمنان شما خواب هستند وقتی شرایط حساس می‌شود، بیداری و هوشیاری متناسب با آن شرایط را باید به دست بیاوریم.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: یکی از مولفه این هوشیاری شناخت دقیق از دشمن است، امروز تمام حق در برابر باطل ایستاده است و صهیونیست به تنهایی مقابل ما نیست و تمام کفر از آن حمایت می‌کند و پرچمدار اصلی آن آمریکا است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: این جبهه که مقابل جبهه مقاومت و حق قد علم کرده یک جبهه جدیدی نیست و بعد از پیروزی انقلاب همین گروه در مقابل ما ایستادند فقط با این تفاوت که از صدام حمایت کردند.

وی بیان کرد: شناخت دشمن مهم است و مسأله جریان و تقابل حق و باطل تازه نیست کارزار جبهه حسینی تمام نشده و فقط به دوران ما اختصاص ندارد تا زمانی که سردمداران جبهه کفر ساقط بشوند و ظهور مطلق حضرت ولی عصر در عالم فراگیر شود.

استاد حوزه علمیه قم ابراز کرد: عنود ترین دشمنان اسلام یهودیان هستند آنها قومی که در قرآن آنها اینگونه یاد شده که پیامبران را می‌کشتند این قوم است.

حجت الاسلام آقامیری ابراز کرد: یهود در قرآن جریان انحرافی حضرت موسی است، البته ریشه آنها به دوران قابیل بر می‌گردد و این جریان ورود می‌کردند و پیامبران را استحاله می‌کردند و همواره سد راه انبیا بودند.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: این دشمنی که مقابل ما ایستاده چنین عقبه‌ای دارد و این دشمن همه انبیا و امامان و مومنان در طول تاریخ بشریت بوده‌اند و دلیل مقابله با ما این است که حرف پیامبران را می‌زنیم.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: الان با گذشته یک تفاوتی دارد که اینها دیگر هیچ نقاب نفاق به صورت ندارند و کاملاً علنی اقدام می‌کنند، آمریکایی‌ها قبلاً دم از حقوق بشر می‌زدند ولی آشکارانه جنایت می‌کنند و این به معنای افول آنهاست.

وی گفت: امروز یهود و آمریکا برای حیات می‌جنگد هرچند رو به نابودی هستند و دست به هر جنایتی می‌زنند تا بقای خودشان را حفظ کنند و این سگ‌های قلاده پاره کرده نشانه قدرت آنها نیست و نشانه رو به زوال رفتن آنها است.

وی اضافه کرد: ابعاد دشمنی این دشمن باید فهم شود یعنی این دشمن فقط از بعد نظامی با ما نمی‌جنگد و در ابعاد اقتصادی سیاسی فرهنگی با ما می‌جنگد جامعه‌ای می‌تواند در برابر اینها قد علم کند تا ارزیابی درستی نسبت به آنها داشته باشد.

حجت الاسلام آقامیری بیان کرد: موشک‌های اسراییل در جغرافیای ایران به شکل دیگری است و جامعه بیدار از ابعاد دشمن آگاه است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: از دشمن نباید بهراسیم چراکه ضعیف است و ما در دنیایی هستیم که مستکبران رو به افول هستند، ولی دلیل بر این نمی‌شود که مکر نکند.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: حیثیتی برای اسراییل باقی نمانده است و روز به روز خوار تر می‌شود و خوی وحشی گری آن به دنیا معرفی می‌شود، لذا رو به سراشیبی است و به این معنا نیست که می‌تواند به ما ضربه بزند.

وی ابراز کرد: اگر دچار غفلت شویم و آن هوشیاری را نداشته باشیم، ضربه می‌خوریم اما به این معنا نیست که رژیم صهیونیستی قدرتمند است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اساسی‌ترین مولفه یا ویژگی سپاه ما نسبت به تمام لشکرهای نظامی و دشمنان دنیا این است که ایمان محور هستیم و تسلیحات محور نیستیم.

حجت الاسلام آقامیری گفت: در دوران اول انقلاب همین مستکبران و ۴۰ کشور دیگر دنیا مقابل ایران ایستادند و محوریت اصلی آن کشور آمریکا بود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما قدرتی داریم که دشمن ندارد و این قدرت امام زمان و اهل بیت است ما باید به سمت جنگ ایمان محور سوق پیدا کنیم به این معنا نیست که تسلیحات را نادیده بگیریم ما باید با قدرت ایمان بجنگیم.

وی ادامه داد: ما همواره با تفکر ایمان جلو رفتیم، اسراییل گفته است که رهبر جزو لیست ترور است ولی مقام معظم رهبری فردا روز جمعه با سینه‌ای ستبر قرار است نماز جمعه اقامه کند و این نشان از قدرت ایمان ایشان دارد.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: مقام معظم رهبری به قدرت ایمان حاکمیت می‌کند، جنگ ما جنگ ایمان محور است و به قول شهید احمد کاظمی ایمان است که کار را جلو می‌برد و تسلیحات دیگر پاسخگو نیست.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهایی که دشمن در جامعه انجام می‌دهد ایجاد ترس است و اساس حرکت آن ترس جامعه است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: دشمن اگر بداند شما نترسیدید معادلات خود را عوض می‌کند و می‌فهمد نمی‌تواند با ما جنگید تا وقتی شیعه از شهادت ترس ندارد دشمن هیچ گاه نمی‌تواند بر او غلبه کند.

حجت الاسلام آقامیری گفت: گاهی اوقات این ایجاد ترس از زبان و قلم نخبگان انفاق می‌افتد و هر مسئولی با عملکرد خود باعث شود ترس از دشمن در جامعه پمپاژ شود قطعاً خائن است.

وی ادامه داد: دستگاه حق تا به امروز برای اینکه پیش رفته است برای این بوده ترس به دل راه نداده است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: آن چیزی که می‌تواند معادلات دشمن را به هم بزند مردم هستند و نماز جمعه فردا بسیار مهم است چون نایب امام زمان سینه سپر کرده است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر جامعه دچار سکوت و بی تفاوتی شد خدا به آنها سیلی می‌زند، چراکه خداوند در سنت‌های الهی با کسی تعارف ندارد.

وی ادامه داد: مولفه بیداری یک جامعه شناختی دشمن و استقامت است ما اگر بخواهیم به ظهور برسیم راه رسیدن به ظهور محو شدن اسراییل است.

وی گفت: اساسی‌ترین مانع ظهور ولی عصر اسراییل است جامعه منتظر باید بداند رسیدن به ظهور امر سهلی نیست بلکه خون می‌خواهد.

حجت الاسلام آقامیری گفت: سید حسن نصرالله علمدار شیعه برای امام زمان بود و تمام سختی‌ها را به جان خریده بود و سر سوزنی در سید مقاومت خستگی دیده نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: فریادهای سید حسن نصرالله برای دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی صورت نمی‌گیرد و بسیاری از کشورهای عربی به او گفتند که به خاطر پول و امکانات دست از جمهوری اسلامی بردار ولی او فرمودند من شاگرد امام خامنه‌ای هستیم.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: سید مقاومت حتی به ما هم متذکر می‌شد که در شب عاشورا فریاد میزد مردم بدانید که باید با حسین زمان بیعت کردند و امروز زیر خیمه امام حسین با امام خامنه‌ای امام زمان خود بیعت می‌کنیم.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله علمدار شیعه برای امام زمان بود و تمام سختی‌ها را به جان خریده بود و سر سوزنی در سید مقاومت خستگی دیده نمی‌شود.

حجت الاسلام آقامیری تصریح کرد: فریادهای سید حسن نصرالله برای دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی صورت نمی‌گیرد و بسیاری از کشورهای عربی به او گفتند که به خاطر پول و امکانات دست از جمهوری اسلامی بردار ولی او فرمودند من شاگرد امام خامنه‌ای هستیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: سید مقاومت حتی به ما هم متذکر می‌شد که در شب عاشورا فریاد میزد مردم بدانید که باید با حسین زمان بیعت کردند و امروز زیر خیمه امام حسین با امام خامنه‌ای امام زمان خود بیعت می‌کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: استقامت از مولفه ایمان است و دم از اسلام و امام زمان زدن یک امر پر هزینه است و بالاترین هزینه را حسین بن علی به جان خرید.

وی گفت: اگر استقامت مردم نبود اسمی از شیعه امیرالمومنین در جهان نبود وحدت بسیار مهم است و این باید حول محور ولایت باشد.

حجت الاسلام آقامیری عنوان کرد: امروز نه فقط مردم ایران، تمام جبهه مقاومت نیاز به وحدت حول محور ولایت و الهی دارد.

استاد حوزه علمیه قم اذعان کرد: در روزهای آتی به جریانات زیر پوستی رو به رو خواهیم شد که بین مسلمانان و نظامیان تفرقه بی اندازند.

وی اضافه کرد: امروز مردم لبنان نیاز به کمک مالی داریم و ما باید پشت آن باشیم چون در یک جبهه هستیم.

حجت الاسلام آقامیری گفت: هر کسی به هر شکلی که می‌تواند باید به مردم لبنان کمک کند دشمنان باید بدانند وحدت داریم و ید واحد مسلمانان باید تقویت شود

سخنران حرم بانوی کرامت ادامه داد: مردم ایران بیشترین مسئولیت را دارد چون طبق روایت پرچمدار ولایت و اسلام ایرانی‌ها هستند

وی گفت: ماموریت امروز به زبان سید حسن نصرالله این بود که ولایت را حفظ کنیم و ولایت مداری داشته باشیم، وقتی کلامی از زبان رهبر صادر می‌شد برای شهید نصرالله فصل الخطاب بود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شهید نصرالله به معنای واقعی کلمه برای ولی فقیه خود سرباز بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ