ربیعی: بازی به بازی پیش می‌رویم/ هواداران حمایت کنند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: آخرین بازی مقابل سپاهان بود که در فولادشهر بازی کردیم و در این مدت اصلا نتوانسته‌ایم در زمین خودمان تمرین کنیم و این مورد ما را آزار می‌دهد.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محمد ربیعی در نشست پیش از دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و قطعا بازی خوبی از آب در می‌آید؛آخرین بار در بازی با سپاهان بود که در فولادشهر بازی کردیم و تا قبل آن اصلا در زمین خودمان بازی نکرده بودیم و و این مدت هم اصلا نتوانسته‌ایم در زمین خودمان تمرین کنیم و این مورد ما را آزار می‌دهد  این دلیل نمی‌شود که با تمام توان تاکتیکی خودمان در این بازی حاضر نشویم.

وی افزود: در بازی فردا غیبت دو بازیکن‌مان قطعی است و امیدوارم که مابقی بچه‌ها را در صحت کامل در اختیار داشته باشیم تا استراتژی ما به طور کامل پیش برود و برای بازیکنان هر دو تیم آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم که بازی خوبی از آب در بیاید و همه از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالات خبرنگاران پیرامون جوانگرایی صورت گرفته در این تیم گفت: امسال میانگین سنی تیم ما پایین است و باشگاه می‌تواند در آینده سرمایه‌های متفاوتی را داشته باشد و ما نیز از این مسئله استقبال می‌کنیم؛ از طرفی خودم شخصا به جوانگرایی اعتقاد دارم و اگر با شیب ملایم از باشگاه صورت بگیرد،با ماجراجویی بازیکنان جوان می‌تواند به آنها فرصت پیشرفت دهد و امیدوارم شاهد این اتفاق در ذوب‌آهن باشیم؛ قبلا هم گفتم امسال بازیکنان زیر 25 سال زیادی در فهرست بزرگسالان داریم و اگر پختگی لازم را به دست بیاورند، در آینده می‌تواند به تیم کمک کنند.

وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره تفاوت عملکرد تیمش در مقابل تیم‌های بزرگ و متوسط یادآور شد: من برای شما احترام قائلم اما نحوه کار ما در لیگ به این شکل است که بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی مناسب آن مسابقه را داشته باشیم، حالا گاهی این استراتژی جواب می‌دهد و گاهی پیش‌بینی‌ها درست از آب در نمی‌آید.

ربیعی ادامه داد: بعد از بازی با فولاد همه تمرکز ما روی مسابقه با آلومینیوم اراک بود و بعد از آن در فیفادی استراحتی خواهیم داشت و روی بازی با استقلال متمرکز می‌شویم؛ ما بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی داریم بازی خوبی ارائه دهیم، برای بازی فردا هم تلاش می‌کنیم تا مقابل تیم خوب آلومینیوم فوتبال خوبی ارائه دهیم و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و هواداران‌مان راضی باشند.

وی در پایان از هواداران ذوب‌آهن تشکر کرد و گفت: هواداران ما هفته قبل مسافت زیادی را طی کردند و به اهواز آمدند و وظیفه دارم از آنها تشکر کنم و از همه آنها دعوت می‌کنم که فردا هم از ما حمایت کنند و امیدوارم  شاهد حضور حداکثری آنها در فولادشهر باشیم.

انتهای پیام/-170/.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ