ایران درسی عبرت آموز به اسرائیل داد

اقتصاد ایران: رهبر برجسته دینی پاکستان با بیان اینکه موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی قلب مستضعفان را خشنود کرد، گفت: ایران درسی عبرت آموز به اسرائیل داد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله توسط صهیونیست ها، عمق اراضی اشغالی را با شلیک بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک هدف قرار داد. در همین ارتباط خبرگزاری مهر گفت و گویی را با سید افتخار حسین نقوی، عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان انجام داده است که مشروح آن را مطالعه می‌کنید؛

سید افتخار حسین نقوی در این گفت و گو اظهار داشت: اسرائیل اکنون مثل یک سگ هار درحال کشتن مردمان مظلوم فلسطین و لبنان است و آمریکا به شکلی کاملا روشن در این جنگ شریک است چه از طریق پشتیبانی نظامی از اسرائیل و چه از طریق سکوت در خصوص جنایت های این رژیم در نوار غزه یا در لبنان. سکوت جوامع انسانی و بین المللی در این جنایات بسیار نگران کننده است.

این مدیر شبکه خبری «سچ تی وی» افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، نقض آشکار حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران، حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل متحد بوده و تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه به شمار می رفت.‌ بنابراین، اسرائیل باید ادب می شد.

این مقام پاکستانی گفت: پس از شهادت مجاهد اسلام دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و سرداران ایرانی در بیروت و سوریه انتظار مؤمنان و مسلمانان عالم از ایران همین بود که به اسرائیل درس عبرت آموز بدهد. وقتی عملیات وعده صادق ۲ اجرا شد و موشک های ایرانی به قلب رژیم صهیونیستی اصابت کردند، قلب مسلمانان و مستضعفان جهان خوشحال و مستکبران نگران و مضطرب شدند.

وی اظهار داشت: آمریکا عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد، این درحالی است که واشنگتن بزرگترین شریک جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان است. امروز همه می‌دانند که آمریکا و اسرائیل بزرگترین تروریست های جهان هستند.

این رهبر برجسته دینی پاکستان شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: سید عزیز به درجه رفیع شهادت نائل شد و به آرزوی خود رسید اما با هیچ واژه‌ای نمی‌توان غم فراق این رهبر بزرگ مقاومت را توصیف کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ