مارکو: هجومی بودن سبک من است/ اعتماد به نفس خوبی داریم

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه بازی فردا با «گل گهر» خیلی برای ما مهم است، گفت: هجومی بودن سبک من است و اعتماد به نفس خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، «مارکو اورلیو» عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در سخنانی اظهار داشت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است و ما قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم. گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده است و دفاع بسیار قوی دارند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: از طرفی هم ما بازی قبلی را باختیم ولی درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم. بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند.

اورلیو اضافه کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند، کم کم و به تدریج دارم یک تغییراتی را در روش بازی اعمال می‌کنم و واکنش بازیکنان خیلی مثبت بوده است.

وی توضیح داد: ما اعتماد به نفس خوبی داریم که یک بازی خوب را فردا داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم که فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. ما می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و من فهمیدم که هدف فوتبال این است که گل بزنیم.

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه هم گفت: می‌دانید که پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است که این موقع از سال بازیکن باکیفیت که آزاد باشد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همیشه من به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانیم این تغییرات را ببینیم.

در حال تکمیل است...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ