راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ در تمام مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز

اقتصاد ایران: شیراز- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برابر مصوبه این کمسیون، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در تمام مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود زارعی ظهر پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی بررسی راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز، گفت: برابر مصوبه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در تمام مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز ایجاد می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این کمیسیون ۱۵ پروژه مصوب داشته است، افزود: شهرداران مناطق یازده‌گانه موظف هستند با راه‌اندازی پروژه اورژانس خدمات شهری در سطح مناطق، به صورت عملیاتی پیگیر مطالبات ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ باشند.

زارعی با تصریح اینکه آئین‌نامه و دستورالعمل اجرایی این پروژه تهیه شده است، افزود: راه‌اندازی این پروژه با هدف ارتقا حوزه‌های زیرساختی سامانه ۱۳۷ در دستور پیگیری قرار گرفت که با مصوب شدن این پروژه و اجرایی شدن آن در شهرداری شیراز، شاهد ارتقای زیر ساخت‌ها در سامانه ۱۳۷ هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین درباره چگونگی عملیاتی شدن پروژه اورژانس خدمات شهری گفت: اختصاص یک فضای جدید و توسعه یافته با افزایش نیروهای انسانی از دیگر موارد اجرای این پروژه است که شهرداری به دنبال تحقق این موارد است.

زارعی در پایان تصریح کرد: طبق تصمیم کمیسیون زمان افتتاح و راه‌اندازی اورژانس خدمات شهری و سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری شیراز در سطح مناطق یازده گانه، ۱۲ آذرماه سال جاری تعیین و عملیاتی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ